tisdag 16 februari 2010

Hur är detta möjligt?

Morsning på ER!




Alltså jag bara undrar.

HUR är det möjligt?










Igår var en sån där dag som gärna får
upprepas!
Väldigt gärna måste jag nog tillägga!
:)
Nu för tiden känns det mest som att jag
upplever dagar som borde glömmas.
Tänker då främst på mitt Växthus.








Men det finns ett ljus i min tillvaro känner
jag nu.
Hör bara på detta!
Igår slog min blogg rekordet på antal
besökare, per dag alltså.
167 personer var Ni som tittade in här!
Jisses!
:D
Inte nog med det. Jag lyckades kamma hem
första vinsten hos Lotta med bloggen
fyra årstider....

Alltså där snackar vi tur!
Kika in till henne, hon är underbar med
kameran i sin hand!



Sen som Ni märker har jag ju då fått
maison belle till butiken.
Gissa om jag har städat på morgonen.
Mmmmm, så sant!
Jag vågar knappt skriva detta. Men jag
lyckades till och med att bränna woken,
för att jag var så upptagen med att städa.
Å nu kan jag också säga.
De luktar såååå gott.
Sen till sist så tog ju då Charlotte Kalla sitt
första OS-guld igår!
Vilken Dag. Heja Sverige och alla ni
sköna människor som tittar in till mig.
Tack!
Puss å Kram
Linda



12 kommentarer:

  1. Visst är det möjligt både att vinna och att man då blir nyfiken på vem som är vinnaren! Grattis till dig! Va fint med "videkissorna"/videung! ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten och grattis till Kalla :-)

    Jag vann oxå fast hos Freshgarden :-)

    En bra dag var det allt igår..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla besök, här kom ett till..fniss. Och Grattis till vinsten, där hade du tur. Det låter jättebra att det finns såna bra städmedel, jag tycker inte det är kul och städa. Kanske skulle prova dom där du har...
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. grattis till vinsten, skulle oxå vilja ha ett sådant smycke. Har du fått in vårblommor? kram h2

    SvaraRadera
  5. Hallå h2.

    Nu var det ju så att det var Massa underbara bakgrejer jag vann,men jag kanske vinner smycket oxå....vem vet!

    Mmmm,vårblommor i massor kom idag.

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till så många besökare och vinsten och allt annat bra som hände i går :) Vissa dagar går allt som på räls, eller hur!
    Ha en mysig kväll.Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Hej och grattis till alla besökare och nu har jag hittat till dig också! Visst är det härligt med positiva dagar jättebra att spara i minnet till mindre bra dagar! Må gott! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Varför tycker du maison belle är så bra.Dom är inte direkt billiga.Har fått erbjudande om att ta in dom i butiken ,men jag har tvekat*L*

    Kul och höra vad du tycker!

    annbritt

    SvaraRadera
  9. Hej AnnBritt.

    Kul att du är här!
    :)

    Själv gillar jag utseendet på flaskorna,doften är sagolik.
    Visst,lite dyrare men så mycket finare.

    Ibland kostar det lite extra.Eller hur?

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera
  10. Hej Linda, hittade hit för första gången idag! Så fin blogg du har och stort grattis till vinsten! Kommer gärna tillbaka fler gånger. Ha en mysig kväll. Kram Anna ♥

    SvaraRadera
  11. Hejsan vännen min, har du fått videkissar!
    Vilket lyx. :)
    Då är våren verkligen på väg. I alla fall där du bor. Hos mig tar det några veckor till innan kissarna kommer. Men snart så!

    Vad du städar! Till och med så att du glömmer maten. Haha. Det där städsakerna måste jag nästan inhandla åt mig själv. Blir så nyfiken. Är det verkligen så bra, tänker jag och skrattar. Du är för underbar!

    Grattis till vinsten! Och till alla dina besökare som tittat in. Din sida är jättefin och din personlighet är som grädden på moset! ?? Heter det verkligen så? Grädden på moset..nosen..toppen..? Ja du vet ju vad jag menar ;)
    Jag måste fråga en liten fråga..hur/vart ser man antal besökare? Är det något man måste lägga till själv, eller finns det redan i blogger?

    Förstår att du tänker på ditt kära växthus...så trist att det belv så som det blev. Nya tankar framåt Linda. Det grejar du! Ett växthus måste du ju nästan ha, med dina gröna fingrar. Annars blir du mer olycklig när det gäller det. Upp lite med lilla hakan gumman. Visst tror jag att du och älsklingen kommer på något bra! :)

    Jag kanske är lite frånvande nu...min systerdotters hus brann ner i helgen. Fruktansvärt!
    Så det är kaos här! Jag håller på att sammla ihop kläder och annat till henne. Hon får alla pengar vi har i börsen.
    Hon, killen och hunden klarade sig. Men katterna brann inne. Det hände när de låg och sov. Polisen tror det är en pyroman. Fem bränder på tre veckor! Jösses!

    Nä, nu måste jag vidare!
    Varm kram till dig. / Åsa.

    SvaraRadera
  12. Åsa,fy så hemskt.

    Det är sånt som gör att mitt problem med växthuset inte alls är ett problem något mer.Jag menar,det går ju att fixa.
    Men ett hus som brinner ner......

    Fy fan säger jag bara.

    Ta hand om varandra.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera