lördag 27 februari 2010

Det finns hopp....





Igår var dagen jag aldrig någonsin varit
med om tidigare.....
HUR konstigt lät inte det där?
Allvarligt, det snöade. Visst inget konstigt
med det, MEN det var snöflingor som var
stora som tennisbollar.......
Då fick jag det klart för mig, vi HAR verkligen
gått in i en ny istid!!?
1meter snö och det kommer bara mer, mer, mer......
MEN!!
:)
Det finns hopp.
Idag regnar det och termometern visar,
PLUS!!
:)
Krokusen blommar, ja inne förstås!
Fröerna har anlänt i postlådan. Nu fattas
såjorden, ett helt växthus, mera PLUS,
sol, ja sen är det nog sjutton VÅR!
Tjiho!
Ha en fortsatt bra helg.
P & K
Linda




4 kommentarer:

  1. Se där, våren är på gång hos dig! Vi har också plusgrader i dag så det finns hopp här också :) Tror jag ska ge mina blommor inne lite ny jord i dag så kanske de får lite vårkänslor :)
    Ha en bra dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Vilken söt mobil. Och härligt att krokusen blommar inne.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Ja nu känns det att våren är på väg även om vi säkert får ngt bakslag..
    Takdropp är härligt och t.o.m regnet..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hoppet är det sista som dör! Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera