torsdag 4 februari 2010

Brädor...

Tjolahopp!





VÄLKOMMEN in här till mig.

Hoppas du hittar något som kan inspirera
Dig.
Alltid lika kul att just Du tittar in.
Jag blir jätteglad om du visar att Du varit
här genom att lämna en kommentar.

( du behöver inte ha en blogg för att kommentera )








LYCKA för mig är ett långt friskt liv
tillsammans med min underbara
Familj och Vänner.

Tack för att Ni finns.







MYS, finns det något härligare?

Att få göra en eld i skogen med barnen.
Att bara vara inne och vara.
Att fylla huset med levande ljus.


Jag kan fortsätta i oändlighet.
Men det blir jobbigt för er att läsa då,
så jag väljer att bryta där.









LIV, att leva här och nu.

Jättesvårt för mig. Men jag försöker att
tänka så varje dag. Annars är jag den som
gärna springer framåt i tiden.
Vet inte riktigt varför.

Men sakta sakta lär jag mig att ta hand
om Livet.




Vad är LYCKA för dig?


Varma kramar
Linda

17 kommentarer:

  1. Vilka fina brädor!!!!!!Gör du dom själv?Går det att beställa?Lycka för mej är att få vakna vid min Älsklings sida varje morron,Mina Änglar.Ja för mej är lyka mycket.Ha en fin dag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej goaste Linda!
    Vika fina skyltar!!! Så vackra. Önskar jag själv hade en sådan fin skylt. Har du textat dem själv? Du är ju så flitig o kreativ.
    Vad fint du har skrivit om varje skylt.
    Lycka...
    Lycka för mig är sååå mycket. Det kan vara det lilla enkla i vardagen. Ett leeende från min prinsessa. En blick från min man. Det kan vara att jag uppnått ett mål. Att kunna gå på mina svaga ben en längre sträcka. Dansa. Vists i skogen. Vid vattnet. Hjälpa andra.
    Det är så mycket jag har fått lärt mig att vara lycklig över. Sådant jag inte "såg" före min skada. Nu ser jag lyckliga glimtar över allt i min begränsande vardag.
    Jag kan skriva i oändlighet om lycka, men jag stannar här. Jag tror du vet vad jag far efter ;)
    Nu ska jag slå in en spik i väggen! Lyckas jag med det, så är det också lycka! haha!
    Goaste kraaaaaaamen till dig vännen. Och jag hoppas din dag blir underbar, så som du. ;)
    Åsa.

    SvaraRadera
  3. Hallå där Rita.

    Absolut så går de bra att beställa.Japp,jag gör dem!

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera
  4. Åsa Du är underbar!

    Så enkelt är det!

    Puss å Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Håller med, lycka är en frisk härlig familj, lite vänner och så lite mys. Då är jag nöjd. Jättefina brädor, så snyggt med skuggeffekten när du textat.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej min vän!

    Jag är ju stolt ägare till en fin bräda som sitter på mitt SKAFFERI :) den pryder verkligen sin plats. Tack min vän för den!

    Om inte symaskinen är din bästa vän så kommer du ju riktigt bra överens med penseln, det är inte illa det.

    LYCKA för min är; min familj så klart! att få vara frisk, umgås med vänner, vara i fjällen en solig vinterdag, ett fynd på loppis eller på auktion kan också vara lycka för mig :)

    I sommar hoppas jag att vi kommer iväg på en riktig gammal "bonde auktion" du o jag det skulle vara LYCKA för oss båda *fniss*

    Kram M.

    SvaraRadera
  7. Verkligen!
    :)

    Då skulle Lyckan vara TOTAL!

    puss å kram
    från mig till dig

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Lycka är att få vara (någotsånär) frisk!
    Orka arbeta...ibland som en karl :)
    Och det bästa...vårt lilla barnbarn
    1 år på måndag!

    Vilka fina arbeten du gör!
    Skön dag till dig!

    Kram Vivan!

    SvaraRadera
  9. Lycka är att leva och veta att familjen mår bra! Vilka fina brädor! Önskar dig en skön fredag i morgon! Fredagsmys är lycka! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga brädor, så fina..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Fina linda, våran dator har ju varit trasig,men nu måste jag börja följa dig igen! ;-) Har missat mycket skulle jag tro!! Mysig helgläsning för mig!
    LYCKA för mig är att jag har kvar alla mina vänner som jag är så dålig att höra av mig till... Fina skylten gör sin plats i mitt v-rum och påminner mig om sånna som du. fantastiska vänner. ha en trevlig helg.ps har börjat planerat lite inför en ny syjunta..;-) kramar sofia

    SvaraRadera
  12. Härliga Sofia!

    Tack för fina ord.
    Syjunta låter alldeles perfekt!
    ;)

    Har precis startat ett handarbete.....
    ;DD

    Eller inte....

    Bamsekram
    Linda

    SvaraRadera
  13. Härliga brädor!
    Lycka är de små guldkornen i vardagen,att få ha sina nära och kära runt sig,att vara frisk, att ljuset återvänder.
    Ha en mysig helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  14. Åh, SÅÅÅÅ fiiiina skyltar!!! Tack för din fina kommentar hos mig!

    Ha en sköööön helg!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  15. Vilket underbart inlägg..vi har det rätt så tungt nu i vår familj med våra närmaste släktingar...det ena händer efter det andra med sjukdomar...en nära släkting fick hjärtinfarkt idag...så vi hinner knappt hämta oss innan nästa elände kommer, just nu känns det som man lever i en kupa..skulle bara vilja ha en dag med lugn och ro och slippa oron, det blev visst en ovanlig hälsning från mig...men just nu är det tungt, kramen och ha en fin helg

    SvaraRadera
  16. Oj vilka fina skyltar! Måste komma in till dig någon dag snart! Jag har en idé men jag klarar nog inte upp det själv... kanske jag kan få hjälp av dig??

    Lycka ja... det finns en del som gör vardagen värd guld - barnen framför allt :)

    Ha en riktigt trevlig helg - hoppas det ordnar sig med ditt fina växthus!! Stor kram till dig.

    SvaraRadera