fredag 19 februari 2010

Alltid vid din sida

Godkväll i stugorna.




Jisses vad snö vi har fått.
:((

Nog om det.


Som jag skrev sist så berättade jag om mitt
projekt som var på gång.

Jag är KLAR nu.
Tjihhoooooo!

Inget stort och jobbigt projekt.
Den enda som det blev jobbigt för, är min
underbara A. Min Man.

:)

Jag ringde honom imorse till jobbet.
Egentligen skulle jag nog INTE ha gjort
det. Men jag kunde liksom inte låta bli.


Jag sa bara att jag snickrat lite här hemma.
Brädor, skruvdragare OCH VATTENPASS
har jag använt.

Då ska ni veta att det är stort för
Fru H att använda vattenpass.
Brukar gå på ögonpasset annars.

;)


Han blev riktigt orolig kan jag säga.

Hahaaaa.....
Varför skulle han behöva det?











Så detta min underbara Man är till Dig.
ALLTID VID DIN SIDA
Önskar Er skön Helg.
Själv sitter jag och ser på Dans, snart Hockey
och Skidor. Samtidigt så håller jag på med en
BRUDBUKETT till imorgon.
Kärlekskramar till Er alla.
Linda

18 kommentarer:

  1. Men LINDA så fint det var, texten, sänggaveln, verkligen! Du är så himla duktig ! Jag gillade verkligen detta..... :-) kram Malin

    SvaraRadera
  2. Å, vad fint du har gjort!!! Önskar jag fick se på hockeyn men tjejerna här har bestämt att vi ska se läskiga "snake on a plane", så jag kollar runt lite på alla trevliga bloggar istället. Ha en skön fredagskväll!//kram maria

    SvaraRadera
  3. Men titta vad fint du gjort Linda.....
    Din man måste ha blivit RIKTIGT glad, dels över texten men oxå över din kärleksfulla gest.
    DET kallar jag KÄRLEK *blink*

    Stora kramen från mig till dig vännen ",

    /Malin

    SvaraRadera
  4. Men Tack!

    Ja,han har nyss sagt att det var fint faktist!
    Jippi!


    kramar från mig

    SvaraRadera
  5. WOW vad snyggt.vad duktig du är .Så himla läckert.Ja det är KÄRLEK♥ ♥ ♥ Ha en mysig kväll Varmkram Rita♥

    SvaraRadera
  6. Han hade absolut inte något att oroa sig för - det blev ju sk..bra!!! Så underbar text... Han måste vara lycklig som har dig!

    Fina tulpaner i förra inlägget, jag köpte oxå såna fina rosa förra veckan... tyvärr fick jag inga fina kort på dem... kanske nästa gång...

    Ha en fin helg! Kram, Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Hej och vad kul att du kikade in hos mig! vilket jättefint väggord eller sängord.... Ha en skön helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Ann-Louise,tack så väldigt mycket för dina snälla ord.

    Han har lite lätt att oroa sig när jag är i farten min man.....
    Men han blev ju nöjd å glad denna gång.

    :)

    Visst,var korten bra på tulpanerna?
    Jag fick de på alla hjärtans dag av A o barnen.

    :D

    Ha en bra helg.
    Kram
    linda

    SvaraRadera
  9. Smyger in så mitt i natten...tassar på tå, vill ju inte väcker er i den fina sängen.
    Ser skrivdragaren och vattenpasset ligga på bordet. Det där gjorde du bra gumman. Vet din man om vilken fantastisk fru han har..?

    Slänger en sista beundrande blick på den vackra säng gaveln innan jag tassar ut igen.
    Har lagt några godmorgon kramar på din kudde!

    Nu ska ta min värkande kropp och försöka att somna om...
    Åsa.

    SvaraRadera
  10. Vilken snygg bräda med go text.. Han blev glad kan jag tänka..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Jättefint! Va' duktig du är att skriva - och vacker text! Ha en underbar lördag! ♥

    SvaraRadera
  12. Åsa,jag tror knappt att det finns en sån som Du!

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  13. Vilken fin sänggavel du har gjort, och meningen du textat var så himla fin. Jag tycker du är superduktig, din man är säkert mycket glad.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Hej Linda!

    Här hade du gjort det väldigt fint! Lycka till och hälsa till karlsloken och barnen.

    /Robert, Anna, Edvin och Linn

    SvaraRadera
  15. Ja men så fint det blev! Han hade absolut inget att oroa sig för din man.
    Men jag tror (vet)att om jag ringt till min man och talat om samma sak hade han också blivit orolig. Och det kan jag inte förstå varför han måste bli ! :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  16. NÄMEN HEJ!

    :)

    Hur i jissenammen har ni hittat hit?

    Kul!

    Absolut,jag ska hälsa.
    Ta hand om er alla.

    Stor kram från oss.

    SvaraRadera
  17. Det blev en jättefin sängavel som du gjort, men trodde inget annat när det gäller dig. :) Kram B-I

    SvaraRadera