lördag 20 februari 2010

All Lycka!










Under tiden som jag väntar på att Herrarnas
Längdskidor ska till att starta, tänkte jag bjuda
Er på en Brudbukett som Nyblivna
Herr & Fru E haft glädjen av idag.
All Lycka till Er!
:)
Buketten höll mig vaken igår kväll, tur att jag
hade den att pyssla med. John Blund ropade
så himla många gånger......
Jag kan ju säga att han gör det nu med.
Men att somna skrivandes med en dator i
handen är inte så lätt, så därför sitter jag nu här.
Å andra sidan hade jag gärna njutit av en
Chokladbit. Men 3-åringen har lagt den på
ett Mycket säkert ställe.
Hon är smart!
Hon gör precis som jag!
;D
Godnatt.
Hrrmmm, jag menar ha en fortsatt
Trevlig Lördagkväll i OS - soffan.
Kram
Linda

15 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag önskar dig detsamma och sov gott:) Jätte fin bukett du har gjort!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Å så vackert!Underbar bukett.

    Ja Os och snöstorm!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men gud vilken fin brudbukett Linda. Den är heeeeelt ljuvlig. Så vackert med hjärtan på tråd i brudbuketter tycker jag. Dom är ack så små men symboliserar så mycket tycker jag ",

    Sov så sött vännen, jag ska oxå slå igen mina bruna nu.

    Kramen Malin

    SvaraRadera
  4. VIlken underbar bukett du har gjort till det lyckliga Brudparet.Så underbart vacker.vad heter denna rosen du har i buketten?Har glömt det totalt.Ja du kan känna dej nöjd med ditt arbete så vackert.Ha en skön kväll varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Nämen åhhh, åhhh, åhhh... har du gjort den Linda! Men gud så vacker! Jag häpnar. Varför kände inte jag dig när jag gifte mig!!!
    Oj oj..måste ta mig en till titt. Jag som var så trött så att ögonen höll på att falla igen.
    Men nu så stirrar dem!

    Lika som i går..jag är inte här i bloggvärden i dag heller... (okej, bara här då vännen)
    Nu loggar jag ut lika snabbt som jag loggade in.
    Ville bara titta till dig och se om allt var bra. Och det verkar det som. ;)
    God natt på dig gumman...Kramis / Åsa.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bukett.. Antar att nyblivna makarna gillade den med..

    Här är det jobb som gäller men jag har turen att kunna kolla tv så OS är på :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker bukett du gjort! Jag är säker på att den var uppskattad av brudparet.
    Ha nu en riktigt skön söndag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. MEN TACK!


    Vilka snälla ord Ni tar till om Brudbuketten.

    Rita,rosen heter Coolwater.Den är lite dassigare i kulören än vad bilden visar.

    Ja,jag håller med.Den blev kanon FIN!
    Jag vill oxå gifta mig-IGEN och med SAMMA man såklart!

    ;D

    Puss på er

    SvaraRadera
  9. Vilken helt underbar bukett! Men vad du är duktig!!!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Fin bukett nästan så man blir sugen att gifta sig...... :-) hihihih KRAM och ha en UNDERBAR dag..... Malla

    SvaraRadera
  11. JÄTTEVACKER...

    Men det vet jag sen långt tidigare,
    har ju sett dina härliga brudbuketter,
    sorgbinderier mm.Du har som sagt känsla
    o seende för allt det vackra man kan
    göra med blommmor.
    kram moster

    SvaraRadera
  12. Tack så väldigt mycket för en jättefin Brud och tärn bukett!!!!!
    Fick även fina presenter som vi anar var dom är köpta !! // Stefan & Eva

    SvaraRadera
  13. Härligt att Ni gillade den!

    :)

    Kram til ER

    SvaraRadera
  14. Ja den var fin.. Hade mina aningar vem som gjort den.. Du är bara bäst på dessa!!
    Johanna

    SvaraRadera