måndag 18 januari 2010

Tjjjjiiiiihhho!










Jag måste nog nästan säga,

Äntligen!


Imorgon öppnar jag butiken igen.



Egentligen skulle jag kunna säga äntligen
en gång till.


Julens tazettlö........oj, jag menar såklart
vårlökar har börjat blomma med sina
vackra vita små blommor.


:)


I butiken är det 50% på delar av sortimentet.



Sen är det så att alla som handlar imorgon
Tisdag är med i en utlottning av ett
Presentkort till ett värde av
200kronor.



Varmt Välkomna.



Kram
Linda

11 kommentarer:

  1. Vilken fin blomma som blev en superfin header. De där strykbilderna skulle jag inte ha något emot! ha en bra måndag! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  2. Visst är den?

    Ja,jag skulle inte heller säga NEJ till en sådan kudde.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Tror att jag kommer in en sväng imorgom OM jag hinner, vi behöver kanske planera lite för lördagen du & jag...... hihihhi
    Lika sprallig JAG tror jag.....

    SvaraRadera
  4. Gör det du Malin.Om du inte hinner hörs vi en av de andra dagarna.....

    Kul ska det bli!

    SvaraRadera
  5. Synd man inte bor i närheten för då hade nyfikna jag tittat inom och säkert fått ngt fint med mig hem..

    Ha nu en bra kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Så snällt av dig.

    Tack detsamma till dig.
    Kram
    linda

    SvaraRadera
  7. Men ojjj så mysig blogg du har! Hittade in hit via en annan blogg. Jag återkommer gärna och la direkt till mig som följare.
    Må så gott! // Malin ♥♥♥

    SvaraRadera
  8. Heej min kära underbara Linda!!!
    Så glad jag blir när jag ser att du tittat in till mig. Du gör mig alltid så glad med dina sprudlande rader :))
    Jag är feberfri. ÄNTLIGEN! Hostan o snuva, javisst. Men med det över lever jag och kan pyssla och renovera igen.
    Åhhhh så kul att du ska öppna butiken! JAG KOMMER!!! I mina tankar...ATTANS att jag inte bor nära dig. :(
    Men hur är det som? Hade du en internettshopp??? Hoppas...hoppas...hoppas.
    Ja!
    Jag ska titta lite mer noga på din sida utifall att det står någon www adress någonstans?
    Dalarna...hm...min gamla kära faster bor i Ludvika. Men det är ju en bit ifrån dig endå.
    Jag LOVAR att jag kommer innom dig o din butik den dagen vägen bär iväg mot Ludvika! :))
    Jag skulle mer en gärna utnyttja din rabatt som du har nu i dagarna. 50% inte illa pinkat för en som bränner upp slantarna på bräder o plank till en ny hall, haha!

    Oj oj oj vad fingrarna slant i dag. Igen!
    Jag måste nog ha sylt på dem. ;))

    Nu ska jag umgås lite med maken innan det är sängdags.

    Önskar dig en fin och härlig morgon vännen!
    Lycka till med butiken!
    Kramslingar / Åsa.

    SvaraRadera
  9. Hallå Åsa.

    :D

    Hoppas det går bra med hallen.
    Tyvärr har jag ingen nätbutik,men jag skickar gärna om det skulle finnas en önskan om det.

    Mmmmm,Ludvika är inte allt för långt härifrån.
    Då kanske vi ses nån gång.

    Ha en strålande Tisdag.

    Kramar Linda

    SvaraRadera
  10. åå va fin jul...vårlöken blev tillslut! ja väntar o väntar på att min lök ska börja växa... kanske kommer lagom till påsk...?

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  11. hahhhhh Jonna!

    ;D

    Eller hur?!

    Kram Linda

    SvaraRadera