onsdag 20 januari 2010

Lycklig







Jag känner mig väldigt Lyckligt lottad
just nu.
Jag har en Man som jag älskar väldigt mycket,
där kärleken är besvarad på lika plan.
Iallafall för det mesta.
Kanske inte häromkvällen när jag frågade
om han snart skulle gå ut i
garaget och såga hjärtan till mig.
Tack Du underbara A, för allt du gör för mig.
Jag är väldigt Tacksam och jag kan tro
att jag är rätt jobbig ibland.
En annan grej som jag är väldigt glad över,
är att några vänner till mig har ikväll dragit
med mig på AFRODANS!
haaaaaahhaaa.......
Det var verkligen skitkul!
Så nu är det dags att få till det rätta
gunget med höft och bäcken till toner
av Afrikansk trumma.
Men det kan väl inte vara så jäkla
svårt för en 33-åring som jag.
;D
Kram till Er och Tusen Tack för alla
fina kommentarer som ni tar er tiden
att dikta ihop.
:)
Linda

10 kommentarer:

  1. OK, då bjuder du på AFRO dans på lördag, inspirera kidsen lite......hahahah
    Vi hörs imorgon, KJAAAAAAAAM Malla

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt inlägg...)afordans och en go man som ställer upp...du är lýckligt lottad du..jag har en här hemma oxå som är väldans snäll och ställer upp på alla ,mina infall, ha det gott, kram

    SvaraRadera
  3. Vad fina bilder fin skylt med ordet Lycklig.Ja det är en härlig känsla.Va skoj med afrodans.Härligt.ha en fin kväll varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. En man som sågar hjärtan och älskar dig, det är lycka det. Alltså trähjärtan menar jag, det förstod du säkert. Afrodans låter häftigt, vilken fin kondition du ska få också.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Hejsan gumman min!
    Arrodans, shitt vad häftigt!!!
    Det har jag länge velat lärt mig.
    Innan jag skadade mig så var jazzbalett mitt allt. Men nu funkar det tyvärr inte längre. Linedance däremot går utmärkt! Alltid något för någon som lever för att dansa. :)

    Hihi, jag kan se dig framför mig hur du skakar med höfterna och lilla rumpan och armar som hänger på så gott det går :). Vad avundsjuk jag blir..jag vill ocksååå!!
    Trevliga vänner du har där ;)

    Vad mysigt du skriver om kärleken...
    Hoppas maken din läser dina rader.
    Glad lär han bli!
    Klart han sågar ut hjärtan till dig. Vem kan motstå din charm ;)

    Vad är det du gör? blir nyfiken på vad det är för hjärtan du tänker göra.
    Du visar väl oss andra sedan? ;)

    Jag bloggar om din gåva i dag!
    Tack du rara Linda för Magasinet!!!

    Nu ska jag vidare.
    Sköt om dig, så hörs vi snart igen!
    Varma kramar / Åsa.

    SvaraRadera
  6. Jag kommer jag också på Afrodansen alltså, hoppas jag får till det nåndag trots bebis...
    Ha det gott!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Ja ibland undrar man ju hur de här männen orkar! ;o) Tycker jätte mycket om bilden och afrodans... tror att mina mjuka magmuskler skulle vara som gjorda för det! Ha en bra kväll! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  8. Men gud vad roligt med afrodans. Vi har pratat om det på jobbet att vi skulle vilja göra det tillsammans. Det skulle vara hur kul som helst! Vad gullig du var som skickade paket till Åsa.

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  9. Här finns det med en man som får stå ut med mycket.
    Kram Lotta

    SvaraRadera