måndag 4 januari 2010

Stort Tack!












Hej alla underbara.




Tack för att Ni finns och Tack för att
just Du gör valet att titta in här!



Aldrig hade jag kunnat tro att mitt bloggande
skulle ge mig så oerhört mycket glädje.
:)


Jag är så himla GLAD över att ni är många
som följt mig under förra året.



Såklart hoppas jag under detta år, att Ni
blir fler och fler som följer med mig på min resa
genom livet. En resa som jag försöker att ta vara på,
på allra bästa sätt.


( vilket inte alltid är det lättaste )






Stort Tack!

kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Men hallå där..... nu när jag väl har "hittat" dig, så slipper du mig inte så lätt (ler)

    Kram på dig Linda =) /Malin

    (Ps. Har börjat med din ängel nu, hör av mig om ett tag ^^,)

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!

    Haha,så bra!!

    Har du?
    Men så spännande!

    Hon är välkommen!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Det är du som ska ha Tack, det är alltid så mysigt och titta in till dig. Ser fram emot fin inspiration 2010.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Visst är det roligt att hitta varandra! Det enda är att ibland får jag lite dåligt samvete när det är lite tid att besöka andra. Man vill ju så gärna men hinner inte alltid. Desto roligare i och för sig när jag har tiden. Vilken underbar bricka du har dukat.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Lisa....

    Jisses så jag har tänkt på dej å Ica idag!?

    :D

    Kram från ett iskallt Dalarna

    SvaraRadera