söndag 10 januari 2010

Snyggt i köket......













........har jag gjort med en gammal sockerlåda.


Jag vet inte hur många sockerlådor jag har,
men det kvittar. Jag kan inte få nog av dem.


Varje låda har sin historia och charm.
Vilket är poängen för mig med gamla saker.
En historia.



:-)



Hur som helst så gjorde jag så att vår murstock
i köket fick sällskap av den gamla lådan.
Jag är verkligen jättenöjd.


Från den första dagen när denna underbara
vägg SKRAPATS fram har jag älskat den!



Nu när den fått sällskap av lådan som är
fylld med vin och favoritböcker till köket
är den som vackrast.




Ha det gott.
Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Fin vägg som visar murstock och lådan passar jättebra där! Ha en bra början på veckan! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Jag har en gammal margarinlåda jag;) Och du, det är så himla snyggt med tegel!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fint, förstår att du gillar väggen! Sockerlådor är ju också så fina, den gjorde sej fint mot det ruffa teglet!
    Ha en fin dag! Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Nämen åhhh nu blir jag riktigt avundsjuk gumman! Har du socker lådor! Flera stycken, åhhh vilket lyx! Jag får ALDRIG tag på någon. Blir så depp. Letar o letar med ingen sockerlåda vill följa med lilla mig hem.
    Jag fick en förstörd sockerlåda av min gamle far. Med det syns inte att det är en sockerlåda, då den är målad med någon gul färg. Och botten är ur den...
    Men en dag då kanske! :))

    Din framskrapande vägg är jättefin! Vilket himla jobb. Men helt klart värt det. Det gjorde ni bra! Mycket snyggt till det luftiga ljusa.
    Mums..lite vin är aldrig fel. Din låda med viner o böcker passar utmärkt där de står.
    Hur mår du då vännen? Själv har jag feber ännu.
    Trist vill jag lova. Orkra ju inget. Jag som har så mycket jag vill göra. Ghaa!
    Nä, nu ska jag snart gå och vila mig igen.
    Sköt om dig så hörs vi snart igen!
    Bamse KRAAM till dig / Åsa.

    SvaraRadera
  5. Hej Åsa.

    Åhhhh,hoppas du blir frisk snart då.

    Men vad säger du!
    Ingen sockerlåda!?
    Då ska jag inte tala om hur många jag har då.Hoppas att det dyker upp någon.Jag ska nog hålla ögonen öppna jag oxå till dig.
    Kan nog brevbäraren fixa!
    ;)

    Tack för att du alltid tar dig tiden att skriva en kommentar.
    :D

    STOR kram till underbara DU.
    Linda

    SvaraRadera
  6. Znnyyygggttt!!! MURSTOCKEN gillar jag, den missade jag när jag var hem till er......
    Tjing DÅ! Malla

    SvaraRadera
  7. Jasså minsann!

    Men nu har du sett den!
    Kram kram

    SvaraRadera