lördag 9 januari 2010

Månadens Recept






Parmesan Pasta!



penne
gul lök
färska champinjoner
soltorkade tomater
oliver
fetaost
skinka
krossade tomater (1burk)
3dl grädde
parmesanost
salt,peppar




( jag tar alltid så mycket som jag själv tycker
av allt som ska vara i )



Koka pastan.
Fräs lök och svamp i stekpanna.
Skiva skinka, soltorkade tomater, fetaost. Varva
alla ingredienser i en form.
Häll över parmesanost.In i ugnen ca.20min,
225 grader.



Enkelt och gott.Såklart en god sallad till.


Lycka till.

Linda

10 kommentarer:

  1. Mmmm, gott! Alltid bra med tips vet du. Hoppas att du har en riktigt skön lördagskväll!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  2. Mummms vad gott det lät! Med dessa ingredienser kan det inte bli fel, måste prova =) Ha en fortsatt bra helg! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Vad gott det låter!!!! 1000 Tack för receptet.Alltid skoj testa nya recept.Ha en skön och fin kväll i kylan.Värmande kram Rita

    SvaraRadera
  4. Japp,det är bara att ta fram grytorna!

    Det ÄR supergott!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Jag gillar pasta och parmesan, detta låter gott. Enkla bra recept mottages tacksamt.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Å det låter gott. Det ska jag absolut pröva någon dag. Det är alltid roligt att få nya ideér på mat. Speciellt på sånt som går snabbt att laga :)
    Ha en bra vecka. Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Oj va' det där låter gott! Nästa helg! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  8. Mmmmmm, det där ska jag lägga på minnet. Det behövs nåt nytt nu.. Hoppas allt är bra Linda.. Babsan blev glad för lyktorna. Tack så mycket för din kreativitet!/ Johanna

    SvaraRadera
  9. Hej vännen.

    Tack själv!
    :)

    Så bra att hon blev nöjd.

    Ta hand om dig.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera