tisdag 26 januari 2010

Vårkänslor

Hej ALLA glada och mindre glada oxå för
den delen!




Hoppas ni har det gött!


Visst är det så att det börjar bli lite
vårkänslor iallafall?

Att det är oväder på ingång har jag
förträngt någonstans tror jag.




( inne i huset är det iallafall vår)










Nej, just nu går jag och längtar efter en
snöfri trädgård med doft av en jord som
bara väntar på att få tas omhand.



I år har jag bestämt mig.
Jag ska banne mig lyckas med luktärten
i år, om det så innebär att jag måste köpa
200 Liter Kogödsel.


Min ska se ut precis som din K, om
inte värre. Med all gödsel så borde resultatet
ge garanterad blomning under hela
sommaren och i överflöd Tack!





Nä, nu får frökatalogerna ta plats i postlådan.
Kroppen skriker av längtan.





Jisses, jag skulle ju berätta vem som vann
Presentkortet.
Denna gång får ni skylla på mig.


Jag drog lotten med namnet,








Liselotte Z!

Tjihhhhooooooooooooooo!
Grattis!







Vi hörs.

Puss å Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. ja, jag har också vår inne. Absolut!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Hm, vad menar du med luktärten, varför lyckas du inte menar jag? Är det vanliga frön eller?
    Roligt att få veta lite mer

    Tess

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt pastell Lisa?

    ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där Tess.....

    Ja,jag har faktist ganska så gröna fingrar måste jag säga.Men när det gäller luktärter så är jag totalt oduglig,men med massa KO SKIT, så tror jag att det inte kan bli annat än fel för luktärterna!
    En kompis till mig hade kanonfina i somras,nu ska mina bli lika!

    :D

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Härligt när du delar med dig av dina vårkänslor! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  6. Lite småvår inne hos mig med men kollar man ut tappar man nästan vårkänslan :-(

    Ha nu en bra snöig onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera