fredag 15 januari 2010

Här ska det firas.......

TACK!

Det är tack vare Er som det nu ska firas.


Jag hade tänkt vänta till 10000. Men jag
kan inte hålla mig.
Igår passerade besöksräknaren 7000
unika besökare!
Helt otroligt!

:-D


Såklart är jag jätteglad. Med tanke på att
jag inte haft räknaren så länge, så är jag
så glatt överraskad att Ni är så många
som gör valet att titta in.

Därför SKA det firas..................
Det går till så här.

Lämna en kommentar här, länkar Du så
blir det såklart 2 lotter.

Vad tävlar vi om?











En knythissgardin från Miljögården.

140cm bred och alldeles fantastiskt vacker!


På Söndag avslöjar jag vem som vunnit.


Än en gång, STORT Tack till att Ni är så
gulliga som tittar in här.

:)



Lycka Till och ha en Trevlig Helg.

Kram
Linda

37 kommentarer:

  1. Grattis till alla besökare! Välkommen in i klubben sen när du passerat 10.000 ;=) Ha en bra helg! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla besökare !Vill gärna vara med att tävla länkar till min blogg.så jag tar 2 turlotter.Ha en mysig fredag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ja men grattis till dig! och såklart vill jag vara med. Jag länkar med bild från mig.

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej Linda vill gärna va med när det gäller tävling. Du vet att jag älskar att gå in o få en "fnitterstund" emellanåt. Kram Kerstin

    SvaraRadera
  5. Oj va roligt för dig, grattis! Är alltid kul att få bekräftelse på att andra uppskattar det man gör! Jag länkar självklart så fler hittar till din fina blogg! Kram sandra.

    SvaraRadera
  6. Vad kul med så många besökare! Hoppas att du får en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  7. Oj oj oj, tänk att det blivit så många! Vad roligt! Jag får sådan inspiration när jag är inne o kikar på bloggen...
    Ha en trevlig helg!

    Kram Liselotte

    SvaraRadera
  8. Du skriver så bra och alltid så fina bilder,
    det är ett rent nöje att besöka dig!!!

    Jag är inte alls förvånad... jag har sagt det tidigare: du har KÄNSLA för saker och ting :)


    Hoppas ni är piggare nästa vecka och vill komma hit och åka lite i pulkabacken.

    Hoppas ni får en skön helg!

    Kram från söstra dii.

    SvaraRadera
  9. Grattis till jättemånga besök, det är alltid kul och kika in här. Vilken gardin du lottar ut!! Så himla fin, vilken vinst. Jag prövar lyckan och gör en länk.
    Ha en mysig och bra helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Grattis Linda till alla besök! Visst sporrar det när man ser besöksmätaren ticka på =)

    Jag är GÄRNA med o försöker vinna den ljuvliga gardinen, länkar förstås från min blogg.

    Roligt att höra att du blev nöjd med mormors-ängeln =)

    Hoppas du får en fin helg
    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Vad kul att så många tittar in, brukar göra lite reklam för din blogg till mina kompisar:)
    Gardinen är ju såå fin! Är supernöjd att jag redan har några:)

    Ha en bra helg!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  12. Alltid lika kul att kika in och läsa om allt knas du skriver och att få inspiration såklart. Jag tycker liiite synd om mig sjlv så nu hoppas jag på tur! ;-) Kramoch lite fortsatt tumhållning för att ni förblir friska. Kram Karolin

    SvaraRadera
  13. Men så bara hittar jag hit!!!!
    Tack vare Hemma hos lilla Mej!
    Och så nära till Din butik och Jag visste inte ens den fanns.
    Nu ska Jag lägga in Mej som följare på Din Blogg det här vill jag inte missa!
    Klart Jag vill vara med och Tävla också och jag har länkat i högerspalten på Min Blogg!
    Och bara hoppas på vinst för de här underbara gardinerna skulle passa så otroligt bra i sovrummet.
    Grattis till så många besökare det här med Blogg världen är helt fantastiskt.
    Nu måste Jag bara kika vidare på Din Blogg och se vad jag missat!

    Ha det Gott!
    Kramar Uttan (Västerfärnebo)

    SvaraRadera
  14. Visst är det trevligt när man får besök! Jag vill så klart vara med och tävla! Länkar gör jag också! Ha en skön fredag kväll! ~Ann-Lis

    SvaraRadera
  15. Grattis till så många besökare! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg.
    Ha en mysig fredagkväll! Kram Kicki

    SvaraRadera
  16. Det är sällan jag är med och tävlar, men denna var otroligt vacker..hur skulle jag kunna missa det. Länkar på min blogg också . Håller tummar och tår.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. Grattis! Klart du har många besökare, din blogg är jättefin och rolig med många fina bilder!

    Självklart vill jag vara med och tävla om denna vackra skapelse. Hoppas du har en trevlig helg!

    Kram,

    SvaraRadera
  18. Tack för din Ikeakommentar, måste bara berätta att mannen köpt en Alla Hjärtans Dag weekend på ett nytt hotell alldeles vid Ikea, så snart kommer jag dit:)))
    Grattis till alla besökare! Det smäller bara till så är det 10000, här är mysigt att titta in! Vill gärna tävla! Och länkar också!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  19. Hej Linda! Grattis till alla besökare på din väldigt fina, trevliga blogg. Jag är gärna med och tävlar om gardinen, den är så fin. Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Vilken härlig blogg du har, Linda! Du har sådana roliga inlägg och vackra bilder :) Kram från familjen Albertsson&L

    SvaraRadera
  21. Stort Grattis till alla besökare!
    Den här hissgardinen är som gjord för mitt fönster.Har länge tittat efter en hissgardin men inte fallit för nån....och jag är inte så duktig på att sy ....så nu måste jag ha tur.....
    Ha en bra helg!
    och nu hoppas jag på lyckan..
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hallå där, bloggar med Ebba och tack vare henne så hittade jag hit till en ny vacker blogg, så klart jag vill vara med och fira! Tar nu min turlott, du är så välkommen att titta in om du har lust, ha en skön helg, kram VIOLA

    SvaraRadera
  23. Hej! Har ingen egen blogg men vill gärna vara med att tävla ändå om det går! Det var ju en så superfin gardin!!!
    Trevlig helg!
    Milla

    SvaraRadera
  24. Vilken fin hissgardin du lottar ut! Jag vill gärna vara med och jag länkar också. Grattis till alla dina besökare!
    Hoppas på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  25. Hej, roligt att läsa din blogg, bra för språket (har bott i Sverige 1,5 år) och för inspirationen, hälsningar anna (hagaholm@telia.com)

    SvaraRadera
  26. GRATTIS...klart du ska fira!!
    Självklart vill jag vara med på utlottningen, och jag länkar såklart på min facebook!!

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  27. Det är alltid lika roligt att vara in på din blogg och läsa. Gillar recepten! Roligt att det är så många som läser din blogg. Hoppas på vinst. Gardinen skulle passa bra i Simones rum med lika tapeter som du har. Ha en skön helg Kram B-I

    SvaraRadera
  28. Hej!!och grattis till alla besökare!!läser din blogg ofta den är så fin och rolig!!hoppas jag får vinna!!lämnar mig mail ifall att
    ver_79_l@hotmail.com
    Ha de bäst
    från veronica

    SvaraRadera
  29. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med och tävla om den underbara gardinen!
    Grattis till alla besökare:)

    SvaraRadera
  30. Vilken tur att jag hittade hit! Självklart vill jag vara med och tävla, länkar såklart från min blogg!
    Grattis till alla dina beökare, visst är det kul när man ser besöksräknaren ticka på och man inser att det faktiskt finns folk som läser det man skriver =0)
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  31. Hej! Grattis till dina 7000 besökare. Jag vill också vara med och fira och hoppas vinna. Länkar på min blogg gör jag också.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  32. Hej och grattis till alla besökare!
    Hittade in till dig nu på lördagskvällen, så det är ju inte så stor idé att länka. Hade annars gärna gjort det, men jag tar gärna en lott och en prenumeration på dina inlägg.

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  33. Grattis till alla besökare :-D
    Vilken mysig blogg du har, hittade hit från Ebbas änglar..

    Jag vill ju självklart vara med i fina utlottningen och länkar ju givetvis från min blogg med..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  34. ojojoj
    hittade hit försent tror jag ..

    hoppas inte

    JAG VILL OXÅ VARA MÄ

    kram

    SvaraRadera
  35. Hejsan! Grattis till alla besökare på bloggen. gardinen skulle passa så bra i mitt sovrum så jag är gärna med i tävlingen, länkar också

    kram tessan

    SvaraRadera
  36. Hittade helt plötsligt dig,genom en annan blogg såklart,och jag tar snabbt en lott...i sista minuten...

    Kommer tillbaka snart igen!
    Må så gott!/S

    SvaraRadera
  37. Halloj, kul att höra från dig, jag kom på att jag kan svara här... jag promenerar gärna, både hurtigt och flanera, du kanske kan visa mig något nytt område att beskåda. Vi hörs av snart va!? Kramen, Anka vanka Ps, kul med räknaren, har du sett att jag lyckats jag med, nja inte med 7000 haha, men en räknare...ds

    SvaraRadera