fredag 8 januari 2010

En vild........





......3-åring med namnet Ellie bor här!

Tillsammans med en kär vän.
Kanin Lova.







En tjej som liksom har det lite svårt att
sitta still. ( tror hon har det efter mig )

Vi var på bio i veckan.
Alvin & gänget.

När filmen visats i 5 minuter, blev hon
arg för att inte de där små djuren fanns
där på riktigt och dansade.
Hon lugnade ner sig och åt upp sin godispåse.







Sen var det full fart att provligga golvet, stolen,
testa ekot i biosalongen, genom att ropa:

-När kommer min pappa och hämtar mig?

Snart älskling, sätt dig ner här i mitt knä
en stund. Då var det 10 minuter kvar av filmen.

Gissa vad?
Hon somnade.

Så bra var den filmen.
Men jag och Ebba hade iallafall skoj.


Ha en underbar helg allihop.
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Hej Linda
    Ha ha ja jag minns när min son var i den åldern. Sitta still var inte högsta prio :O)
    Vad fint det är i din stora tjejs rum.
    Välkommen till mig. Har en liten utlottning just nu.
    Trevlig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Det är inte enkelt för en liten att förstå hur allt hänger ihop. Trevliga Maileg och fint med rosa för dina flickor. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Det är fart på era biobesök. Önskar dig en fin helg också.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera