torsdag 7 januari 2010

En ROSA tjej!







Hej på er alla underbara.


Hur har ni det i kylan?
Vi har iallafall LITE mildare idag. -15!!

Har kunnat gått ut en sväng för att andas
lite frisk luft.

;-)






( myssoffa, auktionsfynd 20:- )


Här bor en 5-årig tjej (ebba) som är en
väldigt ROSA tjej.






( skåp, auktionsfynd )


Den här tjejen har något riktigt kul å spännande
att se fram emot.
Jag och en vän har hyrt en " gammelgård " för
att barnen ska ha DISCO!

Gissa om det är spännande att vänta på?!

Som liten så älskade jag själv att gå på disco,
så det var där tanken kom.

Att arrangera nåt kul för barnen utan någon
speciell anledning.
Så sagt å gjort, nu ska det snart till att bli
DISCO!


Ta hand om dig.
Kram
Linda

20 kommentarer:

  1. Yeeeh, DISCO på G, ska bli KUL! Jag tänker nog också dansa lite...hahahahh
    Kram från Discomamman 2
    P.s SKITSNYGG TAPET by the way

    SvaraRadera
  2. Söta goa du!!!! :))
    Du är ju för gullig Linda, tack för dina härliga kommentarer! Jag blir så glad av dem. :)

    Jösses så fint din flicka har det i sitt rum! Tänk om jag kunde få till det så fint till min tjej. Så vill jag ju också ha! Men vet inte hur jag ska få ett bombnedslag till något så vackert och fridfullt. Dessutom har du ju så fina möbler!!! Och dessa kaniner som är så sööta och moderna i "våran" inredningsvärld. De har jag inte råd till..buhuuu. Men jag skulle gärna vilja ha dem.
    Är det du som har sytt vimplarna?? Så himla snygg den var!!! Åhhhh...jag suktar med längtande ögon just nu...(kan du se mig?)

    Nej, nu ska jag ta lite hostmedecin och ta en varm kopp honungsvatten.
    Tack vännen för uppmuntran! :)
    Stor KRAAM till dig / Åsa.

    SvaraRadera
  3. pssssst...får man komma på discot? ;)
    Super kul, det kommer ungarna att ha!
    Kram igen. Åsa

    SvaraRadera
  4. Japp Malin eller vad säger jag.....Discomamman menar jag såklart!

    ;)

    Jättekul!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Tack Åsa för väldigt fina ord!

    Jag harklar mig lite.....kan vi inte låtsas att det är jag som sytt dem?

    Okej då.......min moster!

    :D

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Hahaaa...........

    Visst Åsa, bara att tittat in!

    ;)

    Kram igen

    SvaraRadera
  7. Disco! jag kommer.. nej jag skojar, men det låter kul. Tänk så dom små ska dansa. Jättefint är det i hennes rum också, det är allt fint med rosa.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Disco är positivt! -15? va' varmt! Här är vi mycket över -20! Ha det gott i värmen! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  9. Vad skojigt era barn ska ha på disco, och kanske ni mammor också ;o)
    Jättefint rosa rum!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Hahaaaa,ja visst har vi det varmt!?

    Du är för rolig!
    :)

    Ha det gott själv.
    Linda

    SvaraRadera
  11. Kicki,det kan ligga nåt i det du säger......

    Tror oxå att vi mammor får skoj,om alla barnen,typ 40st håller sig i skinnet för oss två mammor som ska hålla allt i sin ordning!

    Kul eller hur?

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  12. Jag började följa din söta blogg.Får jag oxå komma på disco.Älskar musik.Vad fint din tös har det i sitt rum hur gulligt som helst.Ha en mysig kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Helt underbart! Skåpet, vimplarna och tapeten och allt... Och tänk vad roligt med disco!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  14. Hej där!
    Så du har också en femåring som gillar rosa, det är visst en period man ska igenom fast jag kom visst aldrig riktigt ur den själv. Så vackert skåp!!!!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  15. Hej Rita.

    Välkommen!
    Tack för fina ord.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  16. Sara.

    Hmmmmm,ja vi har ju det.
    Men jag måste nog säga som du.
    Jag gillar oxå rosa.

    Tack för att du tittade in.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  17. Så jättefint för en liten tjej!
    Fin blogg du har!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  18. Hej.

    Tack så väldigt mycket.
    :)

    Linda

    SvaraRadera