måndag 25 januari 2010

Det blir ALDRIG som man tänkt sig......





.......det kan jag skriva under på just Nu!

För det första vill jag bara säga,
Jag lever!

Jisses vilken Helg. Jobbade i Lördags, åkte
direkt till det där omtalade Discot ni vet.
Det är över för denna gång.

Åhhh så kul vi hade, å barnen sen. Ni skulle
sett deras ögon när de stog i kön för att
komma in.....

Hahhhhaa, de är för goa!
:)


Det var riktigt skönt att få komma hem
och vila öronen kan jag säga. Tänk er
40 barn som har skoj och ljudnivån efter
det, plus att The Pinks ekade i högtalarna.

:D


Men som sagt.....
Det blir aldrig som man tänkt sig.....

Hur ska göra denna story kort?

Jag försöker.

Efter att ha kommit hem och upptäckt att
mitt ena ben var LILA,
tog min mamma beslutet att jag
skulle åka till akuten.

De trodde jag fått en propp!

Själv undrade jag om det var möjligt vid
33-års ålder, men det var det allt!


Fick sova kvar.
:(
:(

Skickade ett SMS till min man.
Han den där goa....

Fick svaret, OK!

Förstår ni?
Jag ligger och håller på att dö.
(trodde jag)

Då svarar han med ett OK!
Älskar dig oxå tänkte jag och försökte
sova.


Ett halft dygn senare visar det sig att
jag fått en muskelsprängning i benet.

Så ja, jag lever.

Härligt härligt.


Imorgon får ni veta vem som vann
presentkortet på 200:-.



Kram
Hon med det lila benet.

7 kommentarer:

  1. Men kära lilla du...... vad läser jag......
    Muskelsprängning?!?! Låter INTE särskilt trevligt. Nu tar du & är rädd om dig min vän =)

    Största kryapådig-kramen från mig /Malin

    SvaraRadera
  2. Där ser man, vi ska nog passa oss för disco..nej jag skojar. Usch så hemskt det låter, men sånt händer ju. Din man var cool, jag skulle ha blivit jätteskraj. Hoppas benet snart är ok igen, var rädd om dig vännen.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hallå där Malin.

    Tack för din otroliga omtanke.

    Må så gott.
    kram från mig

    SvaraRadera
  4. Usch.. Det där lät inget vidare med benet.. Ta det nu lugnt så det inte blir värre..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Men tack o lov att det inte var en propp ändå även om muskelsprängning lät ONT!
    Sköt om dej! Kram Cilla

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka :-) hi hihi

    Kram kram och DU FÅNGA DAGEN!!!!! Malla

    SvaraRadera
  7. Du är så rolig Linda :-)
    Skönt att det inte var en blodpropp iallafall.

    Kram Tina

    SvaraRadera