söndag 17 januari 2010

Då var det dags.........


( underbara bilder finns i butiken )
Hallå där.
Just nu känner jag mig lite mör måste jag
säga. Det har varit skidåkning HELA
helgen minsann.
Utförsåkning närmare bestämt.
Kroppen skriker av ömma ljumskar och
vader.
Äsch, ont i hela kroppen har jag.
Otränad?
Absolut INTE!
Sen har jag nästan blivit Moster. Inte riktigt,
men nästan.
;)
En vän till mig har fått barn nummer 3.
Tjjjiiihhhooooo.
Grattis!
En händelserik helg.
Men nu är det väl ändå dags.........
Det är nu stunden är inne.
TACK till alla Ni som tittat in under
Tävlingen. Ännu mer Tack till alla Ni
som valt att vara med och Tävla.
Som vanligt är det min Man som ni
får skylla på, inte på mig.
Här kommer vinnaren.........
Lotta med sin fantastiska blogg,
fyra årstider
Grattis till dig.
Maila mig din adress så kommer ett
paket på posten.
Ha en fortsatt bra Söndag alla Ni.
Puss å Kram
Linda

13 kommentarer:

  1. Vilken fin bild du bjuder på och grattis till vinnaren. Ha en fortsatt skön vecka! ♥

    SvaraRadera
  2. Jäkla skit! Men stort grattis till Lotta och puss och kram till dig Linda.

    Lisa

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!!!!!vad skoj.Vilken mysig och härlig helg.Ha en skön kväll Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Lisa......du är underbar!

    Jäkla skit!
    :D

    SvaraRadera
  5. Grattis till Lotta, vilken toppenvinst hon får. Hoppas du tar dig ur sängen imorgon, brukar komma efteråt träningsvärken.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Grattis till Lotta och tack för din goa kommentar, hoppas vi håller kontakten, ha en fin måndag, kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till Lotta!!

    Kan vara rätt skönt att ha ont i kroppen av träningsvärk, då vet man att man använt muskler man knappt visste man hade ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Första gången jag tittar in här. Grattis till vinnaren!

    Tack för att du bjuder på så fina bilder!
    ha en mysig vecka!

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren!
    Så härligt med en helg i backen. Förstår att det kan kännas lite här och var.
    Önskar dig en fin vecka som ligger framför. Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnaren!
    Så fina bilder du bjuder på!
    Önskar den en bra vecka!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  11. Himmel och pannkaka vad glad jag blir nu...tjhoooooo!! Jag är nästan aldrig med och tävlar och så vinner jag denna underbara vinst!! Stort tack...jag är så GLAD!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  12. HAHAAA...
    :)

    Vad härligt!
    Då kommer ett paket snart......

    Kram till Dig.
    Linda

    SvaraRadera
  13. <3 <3 Du är så go vännen, massor med kramar! K

    SvaraRadera