tisdag 8 december 2009

Vinter - Näää!

Hej hopp i Vintern!



Inte kan vi tro att det är JUL om två veckor
när vi tittar ut?

Blött, blött och blött!

Jag vill ha lite kyla och snö.
Det vill väl alla nu?



Vet ni?

Såklart inte. Men jag går och funderar på
en sak. I ärlighetens namn har jag tänkt i
ett par månader......





( måste visa de vackra amaryllisarna som hänger
i köksfönstret )



Grejen är den att jag har velat dela med mig
av det jag grubblar på.
Men det finns lite saker som hindrar mig, men
OK.

Jag tror jag bestämt mig.










( välkommen in till oss )


Jag ska dela med mig av det roliga.
Men INTE idag!

;D

Nästa inlägg då lovar jag.

Rubriken lyder då Bröllopspresent...........


Hoppas ni blir nyfikna.
Jag skrattar, eller ska jag gråta förresten?



Håll tillgodo.
Vi hörs snart igen.

Kram
Linda





14 kommentarer:

  1. Vilket glasklart inlägg...
    Precis den Linda jag känner *L*
    Jag kan riktigt känna hur det bubblar i dig!!!
    klart man blir nyfiken vad som snurrar runt i det lilla huvudet.

    massa snurriga kramar från Mig.

    SvaraRadera
  2. :D

    :D

    Hahaaa......Du kommer säga JUST JA.......

    Kram å Krya på Dig.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Hmmmm..... ja, nu är i alla fall JAG nyfiken!!! Tack goa du för alla fina kommentarer hos mig, det värmer så gott.
    Ska bli spännande o se vad ni kommer fram till med sängen =D

    Stora kramen till dig Linda. /Malin ^^,

    SvaraRadera
  4. Hej Linda!
    Kransen blev såååå fin :), riktigt stolt över mig själv....

    Kram Mia B

    SvaraRadera
  5. Jaaaa,jag kan säga att jag LER!

    Jag hoppas ni tycker det är lika galet som jag.....

    Tack själv.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. "Doktor" Mia.....

    Det var skoj tycker jag.
    Där ser du,att du kunde.Hoppas det gav mersmak.

    Ha det gott.
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  7. Jag väntar med spänning på nästa inlägg och jag LER redan..... Kramen Malla DiscoBRALLa

    SvaraRadera
  8. Då är det inget mot vad du kommer att göra.......................

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Nämen oj!!! Detta var kul! Så härligt att få komma tillbaka till bloggvärlden och möta detta! Men himmlar så nyfiken jag blev nu! kan det vara det jag tänker på?? Kan det vara ett "JA" som hör till ditt nästa inlägg? Fniss..vad finttrig jag blev.
    Hej förrästan! Nu är jag här igen. Och du ska veta vad kul jag tycker det är. Jag har varit borta länge..det är mycket som har hänt. Men nu mår jag bra igen. Orken o lusten har också kommit tillbaka. Tusen, tusen tack du rara för dina ord inne hos mig!
    Vad mycket du och de andra har hunnit med att göra undertiden jag varit borta. Jag har MASSOR att läsa ikapp! Jag slukar allt just nu med blodad tand. För jag behöver lite julinspiration. Har kommit efter i pysslandet. Hos dig finner jag mycket! Och vilka fina bilder du visar i bloggen. Så vackert du dekorerar. .. Och vad är det för något finurligt du tänker göra med pallarna? :) Kan det vara en sänggavel? Hoppa det! Jag har ju min gamla dörr, som jag fick av grannen. Vet inte om du minns. Men min granne kom förbi med en gammal dörr. Den tänkte jag ha som sänggavel! Har slipat den. För den var lite för ful. Och den hade varit med om en brand. Så den behövdes fräschas till. Men sedan har det stått still. Ingen färg har kommit på. Kanske är det latmasken i mig..hihi.
    Nej nu ska jag tassa vidare...
    Önskar dig härliga dagar!
    Stor kram / Åsa.

    SvaraRadera
  10. Nyfiken.....

    Hur går det med sängen? Tänkte på en sak, men det kanske du redan har tänkt på - ryggstödet på en kökssoffa som sänggavel??? Det finns ju många olika modeller, någon kanske passar i bredd? Bara en idé... Annars är det fint som det är redan!

    Ha en bra kväll! Kram,

    SvaraRadera
  11. Underbara Blåbär och Mjölk......

    Om du visste vad jag är glad över att höra av dig.

    Det trillade några tårar på min kind.

    Ta hand om dig.
    Kramar i mängder
    Linda

    SvaraRadera
  12. Ann-Louise.....Tack för tipset!

    Jättefint!
    Jag har ju bara det största problemet kvar, A...!

    Det är så himla kul med alla funderingar kring denna present......

    Kram på dig.
    Linda

    SvaraRadera
  13. Vilka fina bilder! jag har också hängt en amaryllis upp och ner tillsammans med en tallkvist. Undrar vad amaryllisen tycker om att man hänger dem upp och ner. Undrar om de inte blir lite chockade. Jag menar de är ju fina åt rätt håll.
    Och det är klart att jag blir nyfiken!

    kramis Lisa

    SvaraRadera
  14. TACK!

    Du,de håller sig bättre upp & ner.......

    Japp,klart du blir nyfiken..........

    Hej hopp.
    Linda

    SvaraRadera