fredag 11 december 2009

Tacksam.





Jag är så Tacksam över min Familj, som
betyder allt för mig.

Mina underbara barn, med sina små små
händer som försiktigt stryker handen över
min kind.
Känslan av att höra hur de spontant säger:

- Mamma, Jag älskar Dig.

Det är Lycka för mig. Jag är så in i bängen
Tacksam.

Härliga barn.
Vad skulle jag göra utan ER?








Jag är Tacksam över min Man.

Du gör mig Lycklig.
( iallafall för det mesta )


;)

Efter 17år tillsammans känner vi varann
utan & innan. 17 underbara år!

Den resan fortsätter och blir bara bättre...........

En sak har jag lärt mig.

Störst av allt är Kärleken.


Puss & Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Så sant. Skönt och stanna upp och tänka så här ibland. Idag ska det bakas pepparkakor här också, fast det får jag nog göra själv. Sonen är ju stor och maken målar.
    Ha en härlig lördag
    Lussekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Inte helt fel med pepparkaksbak!

    Ha en bra Lördag du oxå.

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Håller med, barnen är verkligen ens ALLT!! kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hallå Malin.

    Vad skulle vi göra utan dem?

    Kram min vän.

    SvaraRadera
  5. Kikar in en sväng och tjurar en skvätt, vilken tönt jag är! ;-) Du skriver så fint. Det är en sak jag inte berättat för dig förut,(detaljerna kan utgå ;-)) Jag Glömmer aldrig när jag fick veta att min kära syster skulle ha er till grannar, A var väl ok men du...?! Dom tankarna har jag idag ätit upp.Med råge. Förstår att H m familj saknar er. För efter närmare eftertanke, Linda, Så finns det ingen annan i hela världen jag hade önskat som granne. Det hade varit som en dröm. Dig och din fina familj.
    Tack för att du förgyller många av mina kvällar. Kram S

    SvaraRadera
  6. SOFIA.

    Du är ingen tönt!
    Du är ju värsta coola!

    Vilka fina ord,jag blir alldeles rörd.
    :)

    Vi ses imorgon onsdag.

    Bamsekram från mig.
    Linda

    SvaraRadera