fredag 4 december 2009

Tack Pappa!










Jag har min underbara pappa att Tacka
igen!
I stort sett varje besök jag gjort på en auktion
så har jag varit nära att köpa ett. Men jag har
snålat ur varenda gång.
Nu har jag ett eget. Ett mått på 2liter som
har ett antal år på nacken.
Jag har ställt det i köket med lite annat
julgodis.
Är verkligen supernöjd.
Så jäkla glad är jag för det.
:)
Nu ser du pappa, att det kommit till användning oxå.
Men det visste du väl?
Tack för allt som du gör för mig.
Love you.
Linda

10 kommentarer:

  1. Härligt med pappor som vet vad man vill ha :)
    Jättefint på bänken! Ha en bra helg! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Lina.


    Ja,eller hur?

    Ha en bra helg själv,hoppas barnen är piggare.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!
    Tack för din fina kommentar hos mej!
    Du kan titta in redan nu om du vill så kan du tävla om mitt hemliga paket....
    Du har också en jättefin blogg, vad kul att jag fick hitta till dej!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Tjohej, ville önska er en trevlig helg!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Det var en omtänksam pappa som tänkte på dig och budade hem det fina måttet.
    Önskar dig en fin 2:a advent
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Absolut det ska jag göra!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Hej Malin.

    En helg med fullt ös vill jag säga.

    Tack detsamma till dig vännen.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Japp min pappa är väldigt omtänksam,vilket jag är oerhört glad för.

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  9. Vad bra med en pappa som vet vad du vill ha :)
    Ha en mysig andra advent!

    SvaraRadera
  10. Japp!
    :)

    Tack detsamma till dig.

    Kram från mig.

    SvaraRadera