tisdag 1 december 2009

Snuvad på det godaste.........

Äntligen skiner solen!


Fasen vad vi har väntat & längtat......glada
blir vi oxå, eller hur?

:D






( nu har det kommit nya hus till butiken,
stora som små )





Hörrni. Ni som följer min blogg vet ju nu
att jag och familjen har tillbringat helgen
i storstaden.

Jag skrev ju att jag tänkt tagit en o annan
chokladpralin. Lugn bara lugn.....

Det gjorde jag!
Annars kriverar min kropp!







Grejen är den att under ett av besöken på
Junibacken skulle vi till att fika.

Barnen fick välja vad de ville.

Den äldsta ( 5år ), någon form av saffransmuffins.
Hon är inte så speciellt förtjust i dem, men ändå.

Den yngsta ( 3år ), valde det absolut smarrigaste,
mäktigaste OCH dyraste de hade!

Chokladfudgetårta!

:DD








Jag blev såklart väldigt glad, då slapp jag liksom
välja den. Jag stod helt på det klara med att
det var jag som skulle få ta hand om den där
tårtan. :) Så vad väljer jag?

En lite mer barnvänlig variant, som jag
absolut inte skulle valt till mig själv. Att
dottern skulle gilla den, det förstod jag ju....

Ni kan ju gissa själva!
Ungen åt den där tårtan på egen hand.

Mumselimums var det här mamma.....


Mmmmmmmmm, får mamma smaka lite?

Det fick jag.
Men bara lite.
:(


Nästa gång vet jag precis vad jag ska ta........


Puss & kram
Linda

10 kommentarer:

  1. Hej Linda!
    Så fina hus! Har själv ett vitt litet hus men man blir ju sugen på ett större när man ser de där! Va mysigt ni verkar ha haft i Stockholm, Junibacken är ju ett helt underbart ställe. Åker själv till Stockholm imorgon men det blir att hälsa på morfar som inte är pigg:( Ha det så bra i solen, kram Millis

    SvaraRadera
  2. Hahaha, så kan det gå när man tycker att man har räknat ut det och varit listig;)
    Solen skiner här med. Härligt!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Åhhhh, då får du väl ha det så bra du kan imorgon.
    Tänker på dej.

    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Haha.....

    Ha en fortsatt bra dag Lisa.


    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Hihi, så kan det gå. Det låter väldigt gott, din 3-åring har redan bra smak. Snällt att du fick smaka liite. Jättesöta hus också.
    Ha det gott
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hallå där.

    Jodu,det ska gudarna veta!

    Må så gott.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  7. Å vad de husen är fina !
    Vi hade sol ett par minuter i dag och vad vi njöt, det är väldigt länge sen den har visat sig! Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Ja,visst är de?

    Jaså minsann,då vi vara lyckliga över att fått se den precis hela dagen då.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Ja du Linda.... de är inga småttingar längre :)
    nästa gång är det lika bra du tar en egen!

    Jätte fint ställe ni bodde på! ett riktigt slott. Någon gång i livet skulle det vara kul att utforska alla fina ställen som ligger intill vår fina huvudstad, Ulriksdals slott, Värmdö,Vaxholm mm. Jag tror man kan behöva minst en vecka. Något för dig och mig *Ler*

    Ha det så bra!
    Kram M.

    SvaraRadera
  10. Hej du underbara......

    Mia.Jag tycker så himla mycket om Dig!
    Tack för att du finns vid min sida i livet.

    Puss & Kram
    Från mig

    SvaraRadera