söndag 6 december 2009

Lastpallar - det är frågan......













Kommer ni ihåg att jag sålde vår säng lite
hastigt och lustigt för ett tag sedan?
Nu har ju även solen varit framme, ( för ett
par dagar sen iallafall.) Då var det läge för att
fota lite i sovrummet.
Jag jobbar fortfarande på det där med
lastpallarna......
Men än så länge så har vi kuddar.
Faktist så är det riktigt snyggt, framförallt när
de har så gammal vacker spets.
Sen la jag två gamla lakan i fotändan.
Tack K för att jag fick dem.
:D
Över de så har jag lagt ett stort blommigt
överkast, som oxå det har en fin spets på sig.
Men som sagt. Lastpallarna finns kvar i mitt
huvud. Jag tror jag har en plan med dem.
Om jag målar dem vita, bubbar sedan upp dem
själv ( kommer bli jobbigt, men vad gör man?)
och ställer dem som sänggavel.
Ja, då vetekatten om han skulle märka dem.
Jag menar, jag kan ju fortfarande ha de vackra
kuddarna kvar, lutande mot pallarna.
Då slipper han slå huvudet i pallen.
Vad tror ni, kommer jag att lyckas?
puss & kram
Linda


6 kommentarer:

  1. Det var fina bilder från sovrummet. Tror jag fattar hur du menar med lastpallarna. Det kan säkert bli jättebra, om du ångrar dig kan du ha dom till annat. Ska bli kul och se.
    Ha en fin vecka
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Det är jättefint med kuddarna. Det kommer säkert att bli jättefint med lastpallarna också för det har jag ju sett förut att det blir. Men du ska absolut inte bära dem själv. Fattar du hur tunga de är?! Du måste be om hjälp och vara rädd om lilla, söta ryggen;)

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hmmmmmmmmmmmmmm,ja jag ror det kan bli snyggt!

    Jag hoppas jag vågar prova.

    Tack för att du tittade in.
    Ha det gott.

    Linda

    SvaraRadera
  4. Hallå Lisa.

    Tack för din omtanke. Jag vet,de är verkligen tunga. Det är där problemet kommer in.

    Ha en bra dag.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Tjena vad funderar du på IN MED LASTPALLARNA!!!! :-) Kram Malla

    SvaraRadera
  6. HAHAAAA!

    Jag tycker oxå så,men han kommer liksom inte riktigt gilla den idén!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera