torsdag 31 december 2009

Gott Nytt 2010!






Ja, sista dagen på året. Lite småtrött i knäna, ( var på puben igår med fina vänninnor ), julen är över och bortstädad, det är nu det börjar.......

Att kliva runt i massa granbarr som finns kvar tills Midsommar. Fattar inte hur de kan gömma sig överallt i huset.

Det är iallafall riktigt skönt att julen är borta när det nya året tar fart. Det är då de vita tulpanerna och vårlökarna ska få fylla hemmet med hopp om att våren är på ingång.

Fantastiskt Härligt! :D

Nu vill jag passa på att önska Er ALLA, Ett Strålande 2010!

Gott Nytt År!

kram Linda

10 kommentarer:

  1. Här är inte julen bortstädad ännu men det kliar i fingrarna att få börja plocka bort.
    Ett riktigt Gott 2010 önskar jag dig!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Önskar dig Linda ett friskt och Gott Nytt År! Visst är det härligt att få in det ljusa! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  3. Ja,jag fattar inte.Känner lika varje år!
    ;)

    Tack detsamma till dig.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Ann-Lis, jag tycker det är underbart!

    Tack för fina ord.

    Kram från mig

    SvaraRadera
  5. GOTT NYTT ÅR! Syns på andra sidan =)kram Lina

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt År Linda =)
    STOR Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Gott Nytt år till dig också NU börjar ett NYTT fantastiskt BRA år bestämmer jag här och NU!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Härligt! Tänk,jag känner likadant!

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera