tisdag 22 december 2009

God Jul

















Jaaaa, jag hann.

Att ta hand om bordet alltså.
( innan det blev ved )




Nu står det på sin plats i Växthuset och
förgyller min vardag rätt ordenligt måste
jag säga.

Julen har nämligen letat sig ut till
Växthuset nu.


Ingen är gladare än Tomten kan jag säga.

Barnen la nämligen ut hamburgare & pommes (???)
till Tomten häromkvällen.

Gissa vad!

Han åt upp alltihop och lämnade två
paket efter sig.



Hur spännande är inte det?


Dock inget till mig.
Men till barnen. Som har bestämt sig för
att fortsätta med att lägga ut mat.......



Hmmmmm..........................


Kan bli jobbigt det här.



Nu vill önska Er alla en Strålande Jul.


Njut av allt det goda, familjen, tomten,
maten, marsipangodis och allt vad julen
har att erbjuda.

Det ska jag göra.



Till Er alla.

God Jul

Linda

22 kommentarer:

  1. Så vackra bilder du har fotat.
    Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Såå stämningsfulla bilder du bjuder på!!

    En riktigt God Jul
    och ett Gott Nytt år
    vill jag önska dig och dina kära!!!!

    Kram Sanne!!

    SvaraRadera
  3. Hallå Kicki.

    Tack för de fina orden.
    :)

    Detsamma till dej.

    Linda

    SvaraRadera
  4. Men Tack!

    Såklart blir jag jätteglad när du gillar mina bilder.

    Hoppas du får en fin JUL.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. God Jul! och glöm inte att ge tomten mat ;)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Haha.
    ;)

    Absolut inte!

    Detsamma till dig.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Och jag vill önska dig och de dina en störtskön jul!!!

    Kram och kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Ha ha ha!!!
    Linda du är för härlig ju.
    Tänk att du är som en energi kick eller ett vitamin brus för mig. :))
    Gillar dina härliga rader och texter.
    Dina barn är ju helt fantastiska som ger tomten hamburgare och pommes! Snacka om en tomte i tiden! Hihi.
    Tack för rara kommentarer inne hos mig!
    Jag blev helt däckad i feber och förkylning och bara låg. Orkade inte blogga. Men nu är jag här och tassar runt! Dina bilder här i bloggen ska jag titta lite till på. Sååååå fina!
    God Jul och ett Gott Nytt år till dig vännen!
    Julkramar / Åsa.

    SvaraRadera
  9. Hej Lisa.

    Jag lovar,vi ska ha en störtskön JUL!

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  10. Åsa.

    Vilken känsla att jag får vara ett C-vitaminbrus!

    :)

    Tack för snälla ord.

    Såklart önskar jag dig en härlig Jul.

    Stor kram från mig.

    SvaraRadera
  11. Måste hålla med, jättefina bilder!

    Jag önskar dig och din familj en riktigt god jul! Tack igen för mina fina paket!

    Kram, Ann-Louise

    SvaraRadera
  12. Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga llalala llalaaa EN RIKTIGT GOD JUL på DIG min vän, sköt om er JULKRAMAR Malin

    SvaraRadera
  13. Malin.

    Detsamma till Er.
    Ät mycket gott!

    Bamsekram
    Linda

    SvaraRadera
  14. Ann-Louise, TACK!

    SEn åt jag upp ALLA själv...............supergoda. Tack!

    God Jul på Er.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  15. GOD JUL!

    En riktigt god jul önskar vi ER!

    Idag tycker vi att ni ska bjuda tomten på lite gröt, vi ska nog ge vår Smedsbo tomte en STOR portion....

    Tack för min julklapp! :) den är sååå himla fin!!!

    Hälsa hela familjen från oss, nu ska vi väcka övriga familjen. Tipp Tapp Tipp Tapp...


    Massor av kramar från oss <3<3<3

    SvaraRadera
  16. Bra att bordet står säkert, och så fina bilder. Jag gillar din nya header också.
    Önskar dig en riktigt GOD JUL, må så gott och ät mycket god mat.
    Stor julkram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. GOD JUL FINA LINDA!!
    Hoppas att ni får en underbar jul!
    själv ska jag nu åka och äta min MAMMAS julmat, och jag lovar att jag kommer att äta som om det vore min sista måltid :-)
    Hälsa hela familjen! kramar sofia

    SvaraRadera
  18. Åhhh så söta Ni är..............

    Tack detsamma till ER.

    Du,Tack själv!
    Min klapp har fått en hedersplats.

    Kram på er.
    Linda med resten

    SvaraRadera
  19. Tack AnnaMaria.

    Ha en fortsatt bra jul.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  20. Sofia,hoppas det blir fler gånger som du kan äta din mammas köttbullar....;)

    Må så gott Du underbara.
    Vi ses.Kram Linda

    SvaraRadera
  21. MMMmm det är troligt att tomten kommer ställa högre krav nästa år! Tänk om han bara äter kött? Men en underbar tradition är det, och barnen älskar spänningen!

    SvaraRadera