tisdag 29 december 2009

Glöm inte mössan...........





( lite nya hästtavlor i butiken )










Hej på Er.




Fasen vad jag är glad över att Ni är så många
som tittar in.


Hoppas att Ni har haft en stålande Jul.

Hos oss har Julen varit väldigt bra. En lugn
och skön helg måste jag säga.

Till och med så lugn att jag på Juldagens
eftermiddag började trumma med fingrarna.



Nåt ville jag göra. Men vad?
Då är jag den där jobbiga frun ska ni veta.


;D




För då kan precis vad som helst flyga i mig.
Det kan jag säga hände denna dag oxå.....



Andreas var allmänt trött så han hade
bäddat ner sig i en av döttrarnas säng.


Jag visste inte riktigt hur jag skulle lägga
upp det hela. Men det flöt på rätt bra.......

Väckte A och sa att jag kommit på vad
vi skulle göra.

BRA, sa han och satte sig upp!
( han ville oxå hitta på nåt )




Mmmmmm, jag tänkte att vi skulle byta rum
med EBBA.
( det är två olika våningar jag pratar om nu )





Han tittade på mig så där fint, som bara han
kan göra. Sen la han sig ner och drog täcket
över sig igen.


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............








Glöm inte mössan när ni går ut.
Puss & Kram

Linda

14 kommentarer:

  1. Oj, då kan jag förstå att han kröp tillbaka under täcket din man... :o) Hoppas att rastlösheten gick över och ja, nu är det mössan på. Här har vi fått massor av snö! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  2. Näää,jag ville ju att han skulle nappa på direkten!

    Jisses så mycket snö o kyla!

    Kram från mig.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Jag har också överskottsenergi TROTS allt, tur det kom snö så man kunde göra sig av med den onödiga energin på SNÖSKOTTNING det gjorde jag....KRAM Malin

    SvaraRadera
  4. Snön ja!

    Du igår när jag kom hem från jobbet hade plogpilen fixat ordentligt med jobb!
    Andreas var på Trav så gissa vem som fick skotta.....

    Tusen kramar till dig min vän.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Jo men en man måste ju bearbetas lite ;o) Det kan vara svårt att få dem att nappa så där direkt :) Du får ta det lite i sänder!
    Må så gott. Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Hihi..skulle nog jag gjort också, dykt under täcket. Men det är bra med energi, man får passa på när den slår ner. Och mössa har jag precis haft, var ute en snabb-vända med äpple till rådjuren, skitkallt!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hahaa,det ligger nåt i det du säger Kicki!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  8. Ja du Anna-Maria,SKITKALLT är bara förnamnet.....

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  9. Men det är ju roligt med lite bitiga projekt! Att inte alla bara kan inse det;)
    Jättefina hästtavlor!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  10. TACK Lisa!
    Jag tycker precis som du.

    Tack igen,jag har gjort de själv.
    :)

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild med stolarna...202 st Linda Hansson kör facebook. Antar att du inte är en av dem...Orkade inte bläddra igenom. Hoppas julen varit bra. Det ser ju ut så iaf. Gott nytt på dig och familjen.. Kram kram / Jojo

    SvaraRadera
  12. Johanna Johanna,du har så RÄTT!Ingen av dessa 202 är jag!
    ;)

    Julen har varit alldeles underbar.Hoppas den varit bra för er.

    Visst är bilden fin?
    Tycker som du.

    Gott Nytt 2010 min vän.
    Tack för att Du finns.

    Nyårs kram
    Linda

    SvaraRadera
  13. Hej,

    jag beklagade mig för mina släktingar i USA när jag skrev julkort till dem, att vi INTE HADE snö... nu fick jag så jag tiger!!! Men jag gillar det oxå =) Fast det är lite väl kallt... brrrrr... mössa på är det minsta!

    Önskar dig ett gott nytt år! Kanske mannen är piggare då, ha ha (min HATAR att möblera om fast vi bara har en och samma våning!)

    Sköt om dig - KRAM!

    SvaraRadera
  14. Hihi.....
    Tack detsamma till Dig.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera