söndag 27 december 2009

Finns Tomten?















Klart han gör!

För mig finns det inget annat.

Hur skulle det annars hamna så mycket fina
paket under granen varje Julafton?


Jag tycker så himla mycket om paket. Både
att ge och att få. Kanske är det roligare att
ge. Men å andra sidan är det inte fy skam
att få ett själv heller...........



När jag ändå är inne på paket.
Så vill jag minnas förra julen. Min roliga
farmor hade köpt ett paket till A.

Detta är faktist mycket kul, så nu är det
bäst att ni intar en stol eller liknande.

Milda Matilda........
;D

I paketet så finns det ett par...............
vadderade cykelbyxor????????

WOMEN!!!!!?????????
( dessutom )


Jag trodde jag skulle den dagen!
För att inte tala om stackars Andreas
som öppnade paketet!

:D
:D



För säkerhets skull är det bäst jag
tillägger. De användes aldrig!!!!!!!!



Ha det gott alla ni underbara.
Kram Linda

12 kommentarer:

  1. Ja hördu jag förstår att A inte använt sin julklapp!
    Visst är det roligt med juklappar i synnerhet om man får det man vill ha :)
    Ha det bra. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hahhaaaaa,ja det hade varit en syn för livet kan jag säga.

    Kram

    Linda

    SvaraRadera
  3. god fortsättning på helgerna som kommer.
    Du har ju också fått en söt ängel.Min
    badtant sitter så förnöjt på hyllan i badrummet
    o ser jättenöjd ut.
    SMSade en dålig bild på henne.
    Ha en skön kväll framför brasan.Själv jobbar jag tills imorgon.
    kram till er alla

    SvaraRadera
  4. Tack för det Lena.

    JA,visst är hon väl för gullig?

    Kan tro att din är tjusig där på hyllkanten.
    Du jag tror jag är lite smått förvirrad,men Tomten glömde ett paket till Er här.Vi tar det en annan dag.

    Nu ser vi på Makens favorit program.
    Solens Mat.

    Ha det trevligt på jobbet då.

    Kram från oss

    SvaraRadera
  5. Aha..... nu har jag nog listat ut att Lena är den Lena som jag sydde en badängel till?! Jag kan ju samfrakta era änglar som ni beställt, då blir det lite billigare frakt för er båda =)

    Jag måste bara be om ursäkt Linda..... för när jag satt o la in julhälsningar (på julafton) så var jag helt 100 på att jag skrev här på din blogg. Sorry vännen =(
    Du får en EXTRA STOR kram av mig nu istället.
    /Malin ^^,

    SvaraRadera
  6. Nåmen! Jag skulle gärna ha fått det där paketet, men snopet för honom, hihi! Tack rara du för trevliga ord och ha det nu så gott fram till nyår! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  7. Haha,inte gör väl det något!

    Jag fick ju den på mailen.
    :)

    Japp,Lena är min Moster. Men hon har ju redan fått sin, hur kan du lägga ihop frakten då?

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  8. Tack för besöket Ann-Lis!

    Ta hand om dig.
    Linda

    SvaraRadera
  9. Jag tror också på tomten, tror jag såg en skymt av honom igår i skogen...Det var väl en bra julklapp..fniss, farmor kanske frös. Så söt Mailegkanin du har, den har så fina käder.
    Ha en fin vecka fram till nyåret.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Hahaha! Stackars Andreas undra varför inte tomten la in ett veto när det gällde det där paketet då;)

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Visst är den väl alldeles underbar?

    Älskar den!
    :)

    Kram på dig.
    Linda

    SvaraRadera
  12. Jaaaaaaaa du Lisa.

    Alla vi andra hade iallafall riktigt KUL!
    ;)

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera