måndag 14 december 2009

Bråttom bråttom.











Ni har väl inte missat att jag är galen i bord?
Ute som inne.
:D
Vid närmare eftertanke så tror jag, att jag
ställt dem näst intill överallt.
Själv tycker jag att det ser riktigt trevligt ut.
( A tycker sisådär )
Det senaste bordet som jag nu gjort iordning är i
uterummet.
Sen har jag ett till nere i källaren, som är det
senaste köpet.
Grejen är den att imorse så kläckte min man
ur sig:
-Du, bordet i källaren. Det gör vi ved av va?
HALLÅ!
Ved!!?
Skulle inte tro det.
Har han blivit galen?
Nu har jag bestämt mig för att ställa in det i
växthuset, som planteringsbord.
( innan det är försent )
Nog för att jag redan har 2 stycken där,
en kyrkbänk, ett badkar och massor av annat.
Men nånstans får jag nog plats.........
Nu har jag bråttom.
Innan A gör en brasa. Vilket inte alls skulle
vara den mysigaste brasan........
Puss & Kram
alla Ni.
Linda

10 kommentarer:

  1. Ite nog med att du är galen i bord du har gjort galet fint på och under bordet! helt fantastiskt!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. hahaha ja du, hahahah en brasa.........TOKSKALLE.....

    Du funderar på att göra en inbjudan till discot, vad ska det stå.....:-) Ciao Malla

    SvaraRadera
  3. Hej härliga Linda!
    Jag gillar så vad du skriver. Skrattar och känner faktiskt igen mig.
    Hann du rädda bordet???
    Ingen otäck eld hoppas jag...
    Den blir nog JÄTTEFIN i växthuset! ;)
    Haha, visst märks det att du gillar bord. Och det kan jag verkligen förstå.
    Själv har jag förlite bord. Vill har fler!
    Som nu när jag ska pynta inför julen. Jag har så få bord så jag har igen plats för den julpyntning som jag vill göra. Buhuu..! Så jag får nöja mig med lite...
    Skrållade ner och läste här nedanför...
    Såå fina Lucior du fick se i går!
    Hoppas ni hade en mysig lucia dag.
    Och visst är det mysigt när ens barn kan klappa ens kind...och säga att de älskar en. Mmmmm..Det är kärlek det! :))
    Bamse KRAAAM till dig Linda / Åsa

    SvaraRadera
  4. Visst behöver man bord för vackra stilleben lite överallt :)
    Mysigt med lyckthuset!
    Ha en bra måndagkväll!

    SvaraRadera
  5. Men underbara Lisa.

    Tack för jättefina ord.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Jag trodde han skoja........

    Du,precis vad jag tänkte på häromdagen.

    Mailar dig imån.

    Ska bli så himla kul.

    Kram från mig.

    SvaraRadera
  7. Åsa.

    Varje gång du är in till mig är det alltid lika kul att läsa det du skriver.

    Jag blir liksom glad i hela mig.
    :D

    Du är fantastisk,vet du det?

    Stor kram
    Linda

    SvaraRadera
  8. Hej Linda, har du räddat bordet.. ved lät inget bra! Det står mycket bättre i växthuset, det du visar är jättefint. Ser dina bord ut så då ska du vara rädd om dom.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Haha,tack och lov är det räddat!

    Så snäll du är.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  10. Haha, typiskt karlar, med ibland är dom bra att ha! ;D Tror nog innerst inne de tycket vi pyntar jättefint, fast de skulle aldrig erkänna det! ;)
    Så fina bilder och pynt, jättekul att se, jag blir så inspirerad!

    Kram Sandra

    SvaraRadera