fredag 20 november 2009

Snart advent....



Jag har nog inte riktigt förstått att om drygt
en vecka är det första advent.
Förmodligen allt regn och den varma luften
som hjälper till där minsann.
Men som ni märkt så är det just den här
tiden innan advent, som jag gillar mest.
Allt pysslande som gör så otroligt gott
för mig. Idag tänkte bjuda på vår väntan
JUL!





( denna ornithogalum är en av mina favoriter )






Egentligen är jag nog lite korkad som har
gjort den här färdig redan. Jag menar, under
dagen är jag helt övertygad om att
Magasinet kommer till butiken.
Den är fullproppad med allt inför JUL.
Har en känsla av det kommer bjudas på en
hel del vackra bilder i den.


Nu har ni fått sett Adventsfatet hos oss.
Hoppas jag lyckats få igång någon av er, till
att börja skapa.
En sak är säker. Jag längtar otroligt mycket
till det första ljuset ska tändas........
Ha en fantastisk pyssel helg så här innan
Advent..........
Kram
Linda






4 kommentarer:

  1. Hej Linda. Din bricka är jättefin, riktigt sådär fint julig. Idag har jag köpt 4 stora vita blockljus, ung. så långt har jag kommit. Känns som jag duttar lite här och där och inget blir riktigt klart. Du har så mycket fint på din bricka, lite tips är alltid bra.
    Ha en mysig fredag
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hallå där!

    Tusen Tack för fina ord.
    De värmer.
    :)

    Du,ditt paket är på väg nu........

    Trevlig kväll.
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!
    Så kul att se dig idag! Helt otroligt vad mycket fina grejer du gör och vilken mysig sida, ett besök i butiken blir det definitivt nästa gång! Ha det så bra i Falun imorgon och sköt om dig,
    kram Millis

    SvaraRadera
  4. Åhhhh HEJ du söta!

    Verkligen jättekul att du är här.Tack för fina ord.

    Du kommer du ihåg vår englandsresa?

    Jag skrattar fortfarande........

    Tusen kramar
    Fru Hansson

    SvaraRadera