tisdag 24 november 2009

Skyltning-Klar!





Efter en natt med dålig sömn har jag nu
skyltat fönstret som jag tidigare har berättat
om. ( har faktist varit lite pirrig i magen )

Temat är Förr i Tiden.

Var har jag varit då?

Folkare Begravningsbyrå. Stort Tack till
dig Ann för att jag fick komma.

:D

Hoppas vi ses igen.

Jag tycker själv att jag lyckats väldigt bra,
det är dock lite svårt att få fram det så här
på bild.






Men ett litet smakprov har ni fått nu
iallafall.
Sen var det så, att jag även tog en bild innan
jag tog över fönstret.
Så här såg det ut då:



Japp, nu har ni sett!
Dags för mig att skynda vidare här i butiken.
En stor pall med varor är på ingång.........
Kram
Linda

16 kommentarer:

  1. Hej! Jag susar omkring i bloggvärlden, hämtar adventsstämning och njuter av alla duktiga heminredare och bloggare. Så fint med kälken i fönstret. Din skyltning förmedlar verkligen fin vinterkänsla.
    God tisdag!

    SvaraRadera
  2. Nämen åhhh!

    Tack!Jag blir så himla glad!

    Ha en fortsatt bra dag,
    Linda

    SvaraRadera
  3. BRA JOBBAT LINDA!!! Det blev riktigt bra, men det visste jag att det skulle bli! Men du hade tänkt låna kälken till en fotografering hur länge ska den vara i fönstret :-) ahhaha Tror du att dem märker att den är borta några timmar .....nääääeeee tror du det....?! Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej du underbara!

    Tack!

    Jag har ju en till,den senaste som pappa kom med.Du får jättegärna låna den,säg till innan så jag får damma av den.

    Kram på dej min vän.
    Discomamman ;)

    SvaraRadera
  5. Så fint. Vad du är duktig!!!! Har inte varit inne på ett tag, har du sagt var du skyltat? Eller är det hemligt än så länge?
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Men tusen Tack!

    Har jag glömt det?
    Absolut inte hemligt.

    Jag skriver det nu då!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Åå så fint det blev! Det fungerar ju hela vintern med den skyltningen. En gammal kälke skulle man gärna ha :) Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  8. Tycker att du har lyckats otroligt bra med det temat. Tvättnötter skulle kanske passa bra in där med. ;o) Ha det bäst!

    SvaraRadera
  9. Japp,den gamla kälken har jag min pappa att Tacka för!

    Han hade den som liten.

    Tack för snälla ord.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  10. Haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaa.........ja varför inte!

    Kul att du gillade min skyltning!

    Trevlig kväll.
    Linda

    SvaraRadera
  11. Hej Linda. Tusen tack goa du för min fina skridsko. Och det fina kortet som var med, så snyggt med dom brända kanterna. Och jösses så fint du skyltat, en sån kälke letar jag efter. Hade en nästan, men så var det en som hann före. Du har fångat temat förr i tiden superbra.
    Ha det gott vännen och Tack igen
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Åhhh vad bra att den hittat fram.

    Kul att du tycker om den.

    Tack för fina ord min skyltning.
    :D

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  13. Det blev jättefint! Shit vad du är händig... men det visste jag ju redan :)
    Själv skulle jag behöva ha en stooor knuff i ryggen så det händer något. Många idéer men ingen som är klar ännu och snart är det ju för sent! Det är ju redan advent på söndag! Ska bara njuta av ett kalas imorgon, men sen ska jag.......... kanske......

    Kommer och kikar ifall det är vad jag tror som kommer?! Ha en bra kväll! KRAM till dig

    SvaraRadera
  14. Hallå där Ann-Louise här kommer en STOR knuff från mig!

    Nu tror jag att det blir massor gjort hemma hos er.

    Ha det gott.
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  15. Men oj, vad fint du har gjort! Vilken skyltning. Jag är imponerad!

    kram Lisa

    SvaraRadera
  16. Men så snäll du är!

    Såklart blir jag superglad.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera