söndag 29 november 2009

Saltsjöbaden - En idyll att älska.........





Så här på första advent har jag äntligen fått
chansen att bjuda på lite bilder från vår
underbara helg i Stockholm.

Närmare bestämt Saltsjöbaden.

Inte varit där?
Då är det dags nu.






Visst, det ligger en bit utanför stan.
Men va fasen!
Smällar man får ta, för att uppleva en sådan
natur som denna.
Magisk i hela familjens ögon.






Förutom att få varit med om detta, så har vi
fyllt våra magar med brända mumsiga mandlar,
dansat runt granen till julmusik ( inte pappan i familjen ),
njutit av hela skansen och deras jultraditioner,
hälsat på Pippi på Junibacken ( 2ggr ).


Massor av hav har vi haft runt om oss vid
hotellet. Barnen tyckte dock att att det var
väldigt mycket svanar på havet........
( båtbojar....säger de nog i Stockholm!? )
Slottet, jag menar hotellet som vi bodde på
var hur mysigt som helst. Verkligen en plats
som vi kommer tillbaka till när det är sommar.......
Saltsjöbaden - En idyll att älska..................
Lyckliga jag.
Linda

10 kommentarer:

  1. låter som om ni haft en riktigt härlig helg i Stockholm! Underbara bilder du visar.
    Önskar dig en bra start på en ny vecka!

    SvaraRadera
  2. Det ser väldigt fint ut, jag har nog aldrig varit där. Oftast blir det ju ett hotell mitt i stan. Bo som ni gjorde är säkert mycket mysigare, då får man se något annat än bara gator. Härliga bilder.
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Men åh, vilken mysig helg! helt underbart!!!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Ja,platsen är som balsam för själen!

    Bara 30 minuter med Saltsjöbanan så är man mitt inne i storstadssmeten, om man vill såklart!

    Puss på Er.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder! Ja, det får man prova nångång kanske, när tillfälle ges! =)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Visst får du länka, jag har länkat till dig också :) Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Hej.

    Välkommen hit. Kul att du är här!
    Tack för fina ord.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  8. Lät som en alldeles unnnnderbar helg, en sån där helg man längtar till och en helg man lever länge på, den var ni värda........:-) Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Ahhhh.......

    Tack!
    Du är väl för go!
    :)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera