torsdag 12 november 2009

Så underbara.....





Igår var min pappa på besök. Eller snarare
snabbvisit. Han ställde fina grejer utanför dörren.

Tack!

Ni ska få se en grej idag, resten kommer en
annan passande dag.

Gissa om hans GAMLA cykel kom bra till
användning just idag. Alldeles utmärkt!






Här har vi ett gäng såååååååå underbara
damer. Alltså jag skulle vilja ha en hel armè
av dessa sötnosar.



Ikväll kommer jag att ha fullt upp med att
pussa alla mina nya vänner godnatt.
Men inte mig emot när det handlar om
såna sötnosar.






En annan sötnos, A!
Som ni vet har vi ingen bil!!
Igår var han iallafall 15mil bort för att kolla
på ett gäng.........
........ringer hem till mig å frågar vilken
jag tycker!
Ja, inte det lättaste att säga på telefon precis.
Jag hann inte ens svara, det hörs ett mummel
i bakgrunden, ( bilförsäljaren )
Då säger min prins...........
Det är min FRU jag pratar med!!!!!!!!!!!!
Förstår ni vilken känsla?
Jag som har tjatat om att vi måste beställa
någonting, så han kan åka dit och säga att:
Min Fru har beställt.......................
Hihi....nu behöver vi inte det!
Tack för mig idag!
Kram på Er.
Linda




15 kommentarer:

  1. Tack för dagens fnitterstund. Du skriver sååå
    underbart underhållande varje gång/Kerstin

    SvaraRadera
  2. Nämen HEJ!

    Vad kul att du viar att du är här!

    Underhållande!?
    Ja,det är så vi lever här!

    Ha det gott.
    Stor kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. *fniss*...Trevligt inlägg. Så gulliga bilder.:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag älskar Mailegkaniner och nissar, så söta kläder dina har. Det här är bra för även vuxna kan ha dom. Och vilken cykel!! Men att den fanns kvar, vilken tur att du fick den. Såna tror jag är jättesvåra och få tag i.
    Ha det gott
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Tack du söta!

    jag blir såklart jätteglad!

    ;-)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Hallå där Anna-Maria.

    Visst är de för goa?Tycker som du, en kanin för alla åldrar.

    Jag har önskat mig en av Tomten..............

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  7. Ja, det var ett tag sedan hoppas allt är bra med dig :)
    Jag har jobbat rätt mycket nu, det är lite ovant efter att ha varit arbetslös i ett år. Jag hinner inte alls sitta så mycket vid datorn som jag gjorde förr :P
    Men nu är jag tillbaka, får se när jag får jobba nästa gång.

    Men vilka sötnosar! Skulle så gärna vilja ha en Bamse :)

    Trevlig kväll!

    Zhannah

    SvaraRadera
  8. Hej Zhannah!

    Kul att höra av dig.


    Mmmmmmmmmmmmmmm jag vill oxå ha flera av dem!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Vilka söta kaniner ! Och vilken fin present du fick av din pappa , du får visa de andra sen. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  10. De är så mumsiga!
    ;)

    Japp,han är så snäll så!

    Detsamma till dig.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  11. Heeeej, ohhh denna vecka har jag knappt hunnit sitta vid datorn men kollar in din sida gör jag varje dag....Trevlig dag och skön helg!!! kram Malin

    SvaraRadera
  12. Hej och tack för din söta kommentar hos mig. Den uppskattar jag verkligen. Kul att du också är lite trädgårdsintresserad.:-)))
    Vilken go pappa du har som kom med dessa sötnosar då!Jag vill också ha en Mailegkanin, de är alldeles underbara!Så söta dina är i de cremevita klänningarna och skorna!!
    Menar du att ni skaffat bil?? (Grattis isåfall! Det låter ju alldeles underbart för dig!)Ha en riktigt trevlig helg du med! Jag tassar in fler gånger :-)))
    /KRAM Karin

    SvaraRadera
  13. Psst.Glömde ju säga att jag satt upp dig på min blogglista så jag lätt hittar hit igen. Hoppas det är okej för dig?
    KRAM!:-)

    SvaraRadera
  14. Hej vännen.

    Så glad jag blir!

    Jag tittar in till dig varje dag oxå.
    Ha en bra helg du med.

    Kram från mej.

    SvaraRadera
  15. Livsluft,kul att du tittar in.

    Jag är galen i trädgård! :)

    Absolut så går ju det toppenbra!

    Trevlig Helg.

    Linda

    SvaraRadera