tisdag 3 november 2009

Så himla kul...............




..............att jag ska få " göra ett " skyltfönster
till ett företag!

Jag är verkligen jätteglad!

En vän till mig tyckte jag skulle ta steget att
ringa och fråga. Tack M.

Till slut tog jag modet till mig och ringde.


Jag fick ett stort jjjjaaaaaaaaaaaaaa!
Så nu planerar jag in i minsta detalj ska ni
veta.

Det kommer att gå under temat,

" Förr i tiden "





Så nu samlar jag allt vad det går.

( Pappa du har väl inte glömt..?
På med långkalsongerna och ut å leta. )

Eftersom det ska göras till första advent så
kommer det vara lite inslag av jul också.
Jag får väl visa er helt enkelt när jag gjort
färdigt. Tror nog att det kommer att bli
kanon!


Hoppas ni tycker det är lika spännande
som jag.
Tack för att du tittade in.

Kram
Linda

14 kommentarer:

  1. Det ska bli jättekul och se ditt fönster. Låter fint med förr i tiden-stil. Så roligt och planera också.
    Ha det gott
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tjena mitt bena, så himla kul, det kommer du ju göra GALANT!!! VEMS ?!! :-) På julskyltningen håller vi på att ordna ett "levande skyltfönster" låter inte det spännande......
    DU !!! Nu har jag fixat kortet åt dig, "dina ben" you know......kramelikram Malla

    SvaraRadera
  3. Nä men va KUL Linda, grattis!! Hoppas få se lite bilder på detta sedan =)

    Ha det gott / kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  4. Hihi. Ja det ska verkligen bli toppenkul!

    En dröm faktist.

    Kram till er.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Vad spännande det låter, du måste absolut visa oss resultatet sen! Då stämmer ordspråket "friskt vågat, hälften vunnet " ganska bra för dig nu. Ha en riktigt bra tisdagkväll!

    SvaraRadera
  6. Ja, klart jag tänker på dig ;) du är ju som en syster för mig.
    Du har en talang som inte får komma helt till sin rätt. Det finns ingen som gör så fina binderier som du! din känsla för blommor är en gåva som fler bör få ta del av!!! Underbara du.

    Jag är i alla fall säker på att det blir kanon!

    Kram/M.

    SvaraRadera
  7. Mia,underbara älskade du.Eller just det,syster!

    TACK!

    Idag värmer de orden extra mycket.
    Love you.
    Linda

    SvaraRadera
  8. Mästefotografen!

    Vad bra!Då ska jag titta förbi och hämta det.

    Det lät ju jättespännande!

    Var jag ska hålla till.
    Jo,jag ska visa vad jag går för hos Folkare Begravningsbyrå.

    Inte så spännande kanske många tänker.Men för mig är det precis det rätta stället.

    Skitkul ska det bli!

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  9. Hallojs!! Så himla roligt!!! Skulle ju vara en dröm att å göra..ska bli spännande att se sedan!
    kram

    SvaraRadera
  10. Nåt mer kul är att ni är så många som tittar in här.Gamla som nya besökare.

    Tack!

    kram
    Linda

    SvaraRadera
  11. Va kul för dig, GRATTIS, är helt säker på att du lyckas. För övrigt tycker jag din skyltning i butiken är sååå fin, både inne och ute. C

    SvaraRadera
  12. Tusen Tack!

    Såklart blir jag väldigt glad.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  13. hej, "du"är välkommen till vårt fönster ..
    kram Ann

    SvaraRadera
  14. MEN JISSES!

    Nu har jag svimmat både en å två gånger.

    Så underbart kul att du är här!
    Jag ser verkligen fram emot tisdag.

    Jordens största kram till fantastiska DU.
    Linda

    SvaraRadera