torsdag 5 november 2009

Nya HYSS i Katthult.........



( nyheter från Miljögården )


Det finns två stycken som ibland gör mig
totalt galen.................






( mer nyheter, hur ljuvlig var inte den? )






Det är våra två underbara barn. Det är
tammetusan helt otroligt att de ska vara
på varann oavbrutet!





Imorse höll jag på att greja lite här i butiken.

Är ju så himla glad över att jag fått in mycket
nytt från Miljögården. Ivrig som jag är började
jag då lite smått redan på morgonen.


Efter några minuter hör jag ett desperat pipande
och gråtande. Ni kommer inte att tro detta men,
storasyster hade trätt på en lampskärm
med stålkant på lillsyrrans huvud.....!!?????????????


Dessutom satt den fast. Jag vet att det låter
helt galet och kanske lite kul oxå. Men just i
denna stund fanns det inget leende på mina
läppar, det kan jag säga.

Läppen, näsan och lite till fick jag trycka in
för att få av den igen.

Tur var väl det. Att komma till Akuten med
en lampskärm på huvudet hade inte varit
så spännande.

Eller vad säger Ni!


Puss & Kram
Linda



8 kommentarer:

  1. Hihi.. det blev som Emil och soppskålen, fast du fixade det utan doktor. Man kan ju skratta efteråt, förstår att du höll dig för skratt just då. Det ser väldigt fint ut, med gardinen i det gamla fönstret. Och jo då, nu snöar det här också, men inte imorse när jag skrev. Fotot är taget under veckan. Är så blött här så marken är fortfarande grön.
    Ha det gott
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Helt sjukt var det!
    ;-(

    Den gardinen är helt ljuvlig!

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Sitter här å småler....åt ditt elände :) jag lovar Linda, jag hade tagit hand om Er....

    Zinkhuset lyser så vackert i köksfönstret :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Det är rart med barn... fattar inte var de får allt ifrån??? Men det lät lite kul när du berättar det...

    En liten "hemlis" - jag tog en bild utanför din affär idag på zink och snö och den blev jättefin som bakgrundsbild i min mobil... Är det ok?

    Ha en bra kväll!
    Kram, Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Tack Mia.

    Känns bra till nästa gång.
    För jag antar att det blir fler vändor,hoppas då inte så långt som till ditt jobb.

    Vad hade ni trott egentligen om vi dök upp med en lampskärm på huvudet?

    Ojojojjjjjj....

    Bra att det blev fint.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hahaaaa vilken snygg bakgrundsbild!

    Klart det är ok.

    Nu kommer du liksom tänka på mig varje dag....
    Hihi.

    Väldigt rart med barn.......

    Ha en bra kväll du med.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Jösses, hahaha ja jag ser töserna framför mig, hur söta som helst OCH hur trött du var på dem precis DÅ, men jag fick nått att skratta åt iaf.......:-) Hästarna blev ju kanonbra och snygga "halsband" = STJÄRNOR....
    Borde inte jag tröttna på stjärnor.....nääeee jag ska tom tatuera en stjärna snart.....heheheh Malin

    SvaraRadera
  8. Nääääää ska du.Det skulle jag aldrig våga minsann.
    Du jag äter nästan fortfarande halstablett för det värker efter mitt gormande.

    Hihi,detta är inte mina egen tillverkade hästar.De är fortfarande under produktion.....

    Kram på dig.
    Linda

    SvaraRadera