söndag 15 november 2009

MorgonMYS!









Advent närmar sig allt mer.............
Som ni vet har jag redan börjat att plocka
fram lite godbitar så här i väntans tider.
Imorse vid 7-tiden tände jag en hel del
ljus. Det går inte en dag utan att vi tänder
ljus här hemma.
:)
Så himla rofyllt.
Hur gick det vid symaskinen igår då?
Jo tack, förutom ett A4 fyllt med problem, så
är jag faktist rätt nöjd.
Mer om det en annan dag.
Idag är det en riktig innesittardag.
Jag är så himla glad över att du vill titta
in till mig denna dag.
Må så gott.
Puss & Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. God morgon! Du är uppe tidigt och tänder ljus, men det ser mysigt ut!
    Vilken fantastisk släde du visar i förra inlägget...en sån skulle man ha!
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  2. Åhhh hej.

    Så kul att du tittar in till mig.

    Ja,med små barn är det tidiga mornar.

    Ha en bra dag själv.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Ja visst är man beroende av ljus den här årstiden!! Har varit på IKEA idag o fyllt på lagret.

    Aha.... så du är oxå florist min vän!! Det hade jag missat =D

    Hoppas du får en riktigt fin vecka.
    Kram från mig! /Malin ^^,

    SvaraRadera
  4. Hejsan, vilka fina saker du har fått in!!
    Måste komma in snart igen och handla på mig lite mer :0.
    Får du in fler mini hus, i så fall kan du lägga undan ett till mig.
    Jag hör av mig...
    Kram Erika

    SvaraRadera
  5. Japp Erika det kommer fler.....

    Fixar det!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera