söndag 22 november 2009

Har jag blivit gammal.......?

Det är frågan som jag ställer mig när jag nu
har kommit hem från ett dunkande Falun.



Vad tror ni?



När jag sitter på en nyöppnad pub med
ett väldigt trevligt sällskap, typ 12st!

Så finns det någonting inom mig som
längtar hem till soffan. Mysbrallor och
tända ljus, Magasinet.......

Ni hör väl, det låter helt underbart.







( framförallt när jag visste att det fanns ett
Magasin här hemma som jag knappt hunnit
med att öppna )










Nej istället tillbringade jag kvällen då på
denna pub med mycket gott att äta & dricka.
En medelålder på typ 18år, en musik som gör
att mitt hjärta fortfarande gör volter inom mig.

Jag frågade om de inte skulle kunne spela nåt
annat, ( typ Carola, men det kunde jag ju inte
säga, då hade jag blivit utkastad................)
men ICKE!


Det var ett modernt tecno.







Jag avskyr tecno. Nääää tacka vet jag det
ljuva 80-talet!

Det är grejer det!








Men det är nog bara att inse, jag börjar bli
gammal.



Tur att jag är hemma igen.......................

Puss & Kram

Linda

16 kommentarer:

  1. Jamen det där basdunket i techno det gör en ju helt galen. På riktigt alltså. Du skulle ha gått fram och sagt att du ville att de skulle spela något annan än mainstream-musik. Då hade du inte verkat gammal utan bara lite djup och svår;)

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  2. Men idag är det mysbrallor som gäller. Och visst är det jobbigt med sån jättehög musik, är det sen tecno, jisses du är väl lite lomhörd idag. Jättefina bilder ur tidningen, den ska jag köpa också.
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Håller helt med dig ang. musik och 80 - talet :o)
    Vilka fina bilder du visar från magasinet! Ser ut att vara intressant läsning. Ha en skön söndagkväll!

    SvaraRadera
  4. Hej underbara Lisa.....

    Grejen är den att jag gjorde ju det,men det vat inte deras image att spela gammal musik!

    Öhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......................................

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Ett rött monogram.....

    Näääääääääääära! Bara lite bakis i knäna....

    Fattar inte hur jag kan bli det!

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  6. Japp,80 talet är ju livet när det är som bäst tror jag!

    Trevlig kväll till dig med.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  7. I så fall har jag oxå blivit gammal...som sagt i soffan med mjukisbrallor det är myspys det =)Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en förnämlig måndag!

    kramis Lisa

    SvaraRadera
  9. Hihi..
    Tack för det. Jag passar tillbaka!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  10. Hej. Det låg en lapp i lådan nu när jag kom hem. Ska hämta imorgon, jättespännande!
    Ha det gott
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Åhhh vad bra!

    Men jag trodde det skulle komma i lådan!Hoppas det går bra för dig att hämta då.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  12. Hi hi! Jag var ute och partajade loss ordentligt förra lör i Falun. Jag kände mig rätt ung!? ...och hade skitkul!! Medicinen verkade positivt på det viset, jobbigare på söndagen dock... Ha det gött!
    Föresten, fina bilder du tar!

    Mvh mysbrallan JE

    SvaraRadera
  13. Jättefin och inspirerande blogg!
    Ha det bra!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  14. vaa?

    Vilken otur jag hade då. Kul för dig iallafall.

    Må så gott.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Åhhhh, tack för fina ord!

    :)

    Kram linda

    SvaraRadera