torsdag 26 november 2009

Advent!






Det nalkas jul på årstidens bästa......








( nya små hus kom idag )




ALLA ni som tittar in!
Vad vore jag utan Er?
Tack vare er blir denna blogg så otroligt
mycket roligare, tack för alla fina ord som
jag får.
:D
Som ni förstår så blir jag ju på ett alldeles
strålande humör när ni ger mig så mycket
beröm.
Vilket iochförsig är ganska så bra, min
man kan tycka att jag är en grinig tant lite
nu & då...!?
Jag förstår absolut inte alls vad han menar, men
jag försöker att tänka på det lite extra ibland!
Han har det nog inte så lätt med mig alla gånger.
Jag vill önska er alla en alldeles underbar
första advent.
Hoppas att ni har fått till det
där hemma, annars vet ni var jag finns.
Min underbara mamma finns här i butiken på
Lördag.
Dags för mig att svänga mina lurviga igen.......
Nä, inte riktigt så denna gång.
Jag tar med mina 3 älsklingar, ( 1 man & 2 barn )
till Stockhom imorgon bitti.
Där träffar vi Tomten på skansen och sover
sedan gott på ett hotell. En och annan
choklad pralin åker nog i oxå.
Vi hörs på Söndag igen.
Puss & Kram
Tomtemor
( den glada )


10 kommentarer:

  1. Ta med barnen till NK:s skyltfönster brukar vara roligt. När ni änså ska till Stockholm Ha en trevlig resa B-I

    SvaraRadera
  2. Det låter jättemysigt =)
    Hoppas ni får en riktigt bra helg.

    Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  3. Tack!

    Det hoppas vi med.
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig helg och ta några praliner för mej oxå Kram Kerstin

    SvaraRadera
  5. Åhhh Tack för det!

    Vi har det toppen.

    Kramar från oss.

    SvaraRadera
  6. Hoppas att barnen tyckte att det var som att bo på ett sagoslott med tinnar o torn.
    NK:s skyltfönster måste vara underbart att få titta på som barn,när man som vuxen är alldeles hänförd.
    Att ni har haft en alldeles underbar helg tillsammans är jag övertygad om att ni haft.

    kram moster

    SvaraRadera
  7. Hallå.

    Helgen har varit Fantastisk!

    Förutom att jag blev totalt utskälld av en man på en restaurang utanför skansen........

    kram från mig

    SvaraRadera
  8. Typiskt en o-åtta,som du säkert känner igen hur ilsk man kan bli ibland.......

    SvaraRadera
  9. Haha....Han var inte att leka med minsann!

    kram

    SvaraRadera