torsdag 29 oktober 2009

Zinkhus





Tänk att Vi är så många som gillar dessa
underbara hus från Walther & Co.

Så kul att de äntligen lyckades hitta till
butiken idag, sen hem till er.
Hoppas ni vilar era trötta ögon på dem nu.

Jag tittar på mitt.
Det var ju nämligen så att när min praktikant,
A, stod i butiken för någon månad sedan
lyckades han sälja mitt stora hus.






Alltså det som vi har inne.
Så det tomrummet har gapat ett tag nu.
Men idag, behöver det inte göra det mer.
Nu har det kommit tillbaks, dock i lite
annan form.
Men det kvittar.

Sen har jag gjort en annan grej med mina
gamla småhus. Vad, visar det en annan dag.
Ha en trevlig kväll.
Linda


6 kommentarer:

  1. En hel liten by med små hus, gulliga! Förra året var jag inte så förtjust i dessa hus MEN i år ska jag bara ha ett, dem är så himla gulliga, ja man är ju inte sämre än att man kan ändra sig .......eller hur... ciao Malin

    SvaraRadera
  2. Hihi.
    Du sak få se vad jag hittat på inne hos oss under kvällskvisten.

    En By är det iallafall.

    kram
    linda

    SvaraRadera
  3. Åh, nu måste jag skynda mig så jag hinner köpa ett innan dom tar slut...blir garanterat ett besök på lördag! =)Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Hallå där Lina.

    Mmmm,det är nog bäst det.Men kom på tisdag nästa vecka.Röd dag på Lördag.

    kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Vi kunde inte hålla oss utan det blev en tidig Fars Dag-present... Sååå himla fint i fönstret, supernöjd med de fina husen. Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Åhhh,vad kul att höra!
    De är verkligen superfina.
    Hoppas självaste Mr R,gillade det oxå!

    Hälsa från tant H annars!

    Kram och Trevlig Helg.
    Tant H

    SvaraRadera