måndag 26 oktober 2009

Skåpet






Här kommer då skåpet i den nya kulören.
Det är egentligen svårt att begripa, hur en
möbel kan bli så otroligt annorlunda beroende
på vilken kulör som den målas med.
Kan knappt tro att detta skåp har varit
kräkgrönt med en röd kant.
Jag är iallafall kanon nöjd.
Just med detta skåp har jag en plan här
i butiken. Grejerna som ska vara i är på
ingång.
Jag längtar så jag håller på att gå upp i
atomer. Har en känsla av att det kommer
att bli kanon.
Nyfiken?
Kan tro det.
Men håll utkik.
Såklart så kommer det att visas här på
bloggen så fort en lastbil har stannat till
här utanför och lämnat av lite kartonger.
Hmmmmm......vad kan det vara?
Ha en bra start på veckan!
kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad, det blev jätte fint!

    Nu ska jag allt hålla utkik :)

    Kram Zhannah

    SvaraRadera
  2. Haaaahaa...alldeles riktigt! Håll utkik!


    Ha en bra dag.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Ja, jösses..... VILKEN skillnad! Visst är det roligt att få förvandla något fult till något vackert. Är förstås lite nyfiken nu oxå *blink* !!!!

    Ha det bra / Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  4. Visst är det busigt, att jag liksom har en liten hemlis om vad som kommer att ske INNE i skåpet?

    Jag är så himla nöjd med skåpet.

    Tack för att du är här nu å då!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera