onsdag 21 oktober 2009

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt















Idag kom denna skönhet till butiken.
Alltså detta är en bok som är helt Magisk.
Den tar med läsaren på en fantastisk resa,
sagolika bilder från olika hem.
Det går inte att sluta bläddra i den.
Jag är så glad över att jag fått den till butiken.
Om du vill ta del av denna underbara bok, finns
den då nu i butiken till ett pris av, 459 kronor.
Nu vet jag iallafall vad jag har att göra denna
eftermiddag.
Bästa läget i soffan och denna bok i handen.
En enastående bok för alla som älskar inredning
och vitt. Alltså en bok för dig & mig.
Trevlig läsning.
Kram
Linda


8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ja jag håller helt och fullt med dig. :)
    Denna boken har jag glädjen att äga.
    Den är nästan sönder bläddrad.
    Dagen den kom, låste jag dörren, stängde av telefonen. Satt på lugn musik och tände ljus. Slängde mig i soffan. Och sträckläste den. Enda gången jag klev upp, var för att hämta kaffe o kaka. Haha!

    Tack för rara kommentaren inne hos mig!
    Blir så glad :)
    Vad kul att du fick lust att också göra papper!
    Lite nyfiken blev jag nu...kanske du visar dem sedan?

    Hoppas du har en fin kväll!
    Kram /Åsa.

    SvaraRadera
  2. Hallo,på dig om du nu har intagit soffläge med en fantastisk bok o en chokladpralin att suga på.Boken kan jag intyga att man har stor glädje av eftersom jag redan är ägare till denna underbara bok.
    En bok att önska sig i julklapp,present eller varför inte att köpa den själv.Inget som ni kommer att ångra.

    Ha en skön kväll med boken i handen,kram

    SvaraRadera
  3. Hallå där blåbär & mjölk.

    Du är väl för underbar du!

    Klart jag ska testa papperet.
    Du ska bara veta vad jag fått för projekt under kvällen...
    ...visar imån!
    Leta fram solglasögonen säger jag bara...........

    Stor kram Linda

    SvaraRadera
  4. EN CHOKLADPRALIN.....??!

    Nääää,det är inte riktigt mina takter.Eller vad säger du Arne?

    Boken är verkligen Magisk.

    Bamsekram
    Linda

    SvaraRadera
  5. NEJ,DET VA KANSKE INTE SÅ BRA MED EN PRALIN.
    sJÄLV TOG JAG NÅGRA.....NEJ,FÖR MÅNGA CHOKLADÖVERDRAGNA SOKERBITAR.OCH DE VA INTE ENS GODA.MEN VA GÖR MAN INTE I SIN ENSAMHET.
    KRAM
    hade nog varit bättre med en enda pralin

    SvaraRadera
  6. Hahaaa.....
    ...konstigt det där att det åker i munnen trots att det inte är så supergott alla gånger!

    Kram på dig.

    Linda

    SvaraRadera
  7. Heeej Linda, VILKEN fin kärleksbukett du gjort, alldeles fantastiskt, lycka till den som fick den buketten!!!! Duktigt du ÄR!!! Inredning, blommor, matlagning, du har mycket på din CV DU!!! kram Malla

    SvaraRadera
  8. Malin du är väl en liten pärla Du!

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera