tisdag 20 oktober 2009

Romantik




Förra veckan fick jag in en beställning på
en bukett.
En man i sina bästa år skulle få den av sin
Fru. Temat skulle vara romantiskt.
Det enda kravet var att buketten skulle
innehålla liljor. Sen hade jag fritt fram!
Jag valde en ros som heter Heaven.
Bara namnet är ju romantik med STORA
bokstäver. Eller hur?
Sen är den sådär härligt rosa, kort och
lite knubbig.
( määä, jag kan ju nästan tro att jag beskriver
mig själv )
Helt enkelt en underbar ros.
Så här i hösttider kunde jag inte vara
utan hortensian heller. Den är så himla
fantastisk!



Tänk att få ett fång med blommor av sin
Kära nu å då.....!
Inte helt fel.
Kram på er alla.
Linda

2 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig bukett..... här snackar vi romantik på HÖG nivå!!!!

    Ha det gott/ Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller helt med där!

    :D

    Tack för fina ord.
    Jag blir såklart jätteglad.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera