onsdag 7 oktober 2009

Okänd mark.....





.....det är precis det som jag ska ut på under
nästa vecka.
Jag har fått en förfrågan om att vara med
på restaurang Arken nästa vecka.
STORA ENSO ska nåt jippo där!

Vad kommer jag inte riktigt ihåg, jag blev
lite svettig där så jag tappade bort lite
information.

Då ska jag iallafall försöka stå med båda fötterna
på jorden och visa upp lite smått & gott
från butiken.

Jag som har allt för lätt att få ont i magen
över saker och ting blev förstås en nagelbitare
på en gång.
Men nu finns det inget med att gnaga på, så det
är bara att köra antar jag............

Så nu håller jag på och förbereder mig för
att vara där på Tisdag.
Hoppas ni har observerat att jag har butiken
stängd denna dag, Tisdag närmare bestämt.

Ja, nu ska återgå till min MÅSTE lista som
jag försöker göra. Under tiden som våra
barn har som mest energi. Trots feber!??

Tack T för att du tänkte på mig.
Det ska bli himla kul.

Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jättebra, kom ihåg att andas bara Linda *blink*
    Jag blir jätteglad om du länkar till mig, & du hamnar i min blogglista =)

    Lycka till/ kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  2. Nej men vad säger du! Stort grattis!!! Klart att du skall vara med där. Tjohoo vad roligt. Åhh tänk om jag bodde nära, då skulle jag titta in och se hur det gick för dig. Jag tror det kommer att gå görbra!
    Oj har ni feber i familjen. Det är många som blir/är förkyld nu...peppar, peppar.
    Ser här nedanför att du har fyndat! Tjusigt bord du hittat. Själv är jag ute efter ett sängbord. Det är svårt att hitta småa bord. Men jag finner väl något renoveringsprojekt, hihi. Hm..??.. det var något mer jag skulle kommentera. Nu kommer jag inte ihåg det. Haha, är nog lite trött nu. Risk för att somna vid lillans nattning...

    Tusen, tusen tack du gulliga Linda!!! Du gör mig MYCKET glad, vet du det! :))
    Jag länkar dig med! Tycker din blogg o ditt hem är super fint!
    Varm kram till dig / Åsa.

    SvaraRadera
  3. Andas ja......
    Okej!
    Jag ska lägga det på minnet då!

    Vad kul att det gick bra.
    Halva min släkt besöker dig nu för tiden...

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera
  4. God Kväll, jamen självklart är det ok att du länkade, jag funderade också på att skriva ut länkar snart och då vet jag att det är OK att länka till dig :-) Tänkte på dig igår kväll, att dina kommentarer alltid är så gulliga och man blir så glad av dem, snacka om att bloggen är en dunka i ryggen klubb hahahh Här kommer en dunk från mig KÖR HÅRT PÅ TISDAG!!!! DU HAR JU VERKLIGEN FEELING FÖR INREDNING liksom känsla för blommor och ting heheheh OM jag hinner svänger jag förbi med canvasen i morgon.......KRAM & DUNK Malle

    SvaraRadera
  5. Hahaaa......
    Åsa.....nu blir jag så GLAD så jag tror jag måste ta mig en kvällspromenad.
    Det var så längesen så jag nästan glömt hur man gör.Jag som är mörkrädd å allt!!

    Stort tack.
    Jag blir "skitglad" verkligen.

    Hihi.
    Bamsekram
    Linda

    SvaraRadera
  6. MALIN!!
    :D

    Du är inte klok på en fläck!
    Gud vad jag gillar dej.

    Tänkte oxå på den där canvasen för en stund sen.Jag kan svänga förbi vid dig imån kväll annars.

    Vi ses & hörs.
    Bamsekram

    SvaraRadera