torsdag 22 oktober 2009

Nya fynd! Vad säger man?

Hallå nånstans i dimman!


Ja. Nu är det så att igår när min älskade man
kom hem från jobbet, så bad jag honom snällt
och fint att åka till Hofors.

Just det! Hofors.
Jag hade redan hämtat och kopplat på släpkärran.
Så det var " bara " att åka.

Självklart gjorde han det. Fort som attan dessutom.
( men det var bara för att han skulle hinna hem
till travet )


Faktist gick resan fort. Glad var ju jag för det såklart.
Det kliade ju i mina fingrar. Sen med den nya boken
i handen var ju inspirationen på TOPP!

Jag hade fyndat igen såklart.
En trevlig skänk, högre än vad jag trodde. Sen ett
perfekt skåp. Det var betydligt STÖRRE än vad
jag själv hade gissat på. Vår lilla tjej är nu mycket nöjd
över att hon nu har detta på sitt rum.

Typiskt att hon som har det minsta rummet
lyckades att få det största skåpet.

Men fint kommer det att bli.
Observera ....kommer att bli....!

För håll i er, här kommer de.
Innan kanske jag ska varna känsliga läsare
och tittare. Det kan sticka till i ögonen!


:D

Är ni med?








Taaaaaaadddddddaaaaaaaaaaa!









Tänk VITT!!
Fortsättning följer........
Stor kram och Tack för att ni tittat in idag igen!
Linda

6 kommentarer:

  1. Ännu ett fynd... =)Lika bra att fortsätta när det ändå rullar på ;)Fint i vitt vet jag att det blir =)Ha det gott! Lina

    SvaraRadera
  2. Japp,penseln är i högsta läge kan jag säga.

    Det blir alla tiders i VITT!
    Det ser jag.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad jättekul att du hittade till mig så jag hittade till dig! Wow, vilka färger! MEN jag tänker vitt, vitt, vitt och det kommer bli jättefint!

    Ha en underbar kväll!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Hallå.Kul att du är här! Välkommen!

    Jodu,här snackar vi starka kulörer minsann.....
    ....men de är snart ett minne blott!

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Du kan fynda du. Trevlig helg.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. ....Eller hur?

    Alldeles strax kommer ett av resultaten!

    Detsamma till dig.
    Linda

    SvaraRadera