söndag 11 oktober 2009

Ny i Familjen











Tänkte bara visa vad jag håller på med just nu.


Denna lilla skönhet är på gång till butiken.

Än så länge är det bara en som jag fått till bra. Den står
nu här på bordet vid vår dörr som en liten skyddshäst.



En hel del knep å knåp och en massa pyssel behövs för att
få till denna häst, men jag försöker med allt jag kan.


Så fler är på gång, snart står de på sin plats i butiken.


Hoppas att ni gillar dem lika mycket som jag själv.



Tack för att Du tittade in till mig.
Linda

10 kommentarer:

  1. God morgon! Betong? Eller gips? Vad sjutton håller du på med? STEN cool iallafall.....
    Du å ä ö vad menar du....:-) KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej Malin.

    Betong för fulla muggar!

    Titta på när du lämnar en kommentar då har du Ä för stjärnor.Jag hag A för årstidens........
    Hmmmm!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hallå,
    Hoppas det är fler på gång. En vill jag paxa direkt.
    Hör av dig. Kram

    Jessica

    SvaraRadera
  4. Ha...
    :D

    Men åhh så GLAD jag blir!

    Klart att en är paxad till dig.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Den är jätte fin! Jag älskar dalahästar.
    Vad ska du ha för spännande med dig till Fors i morgon??
    Med vänliga hälsningar
    Erika

    SvaraRadera
  6. Hallå! Jag vill självklart paxa en =)Finns det någon som gillar dalahästar mer än jag... ;)och sååå tufft i betong!! Ha det gott! Lina

    SvaraRadera
  7. Ha.....

    Kul att du är här och ser dig omkring!

    Du.Just nu bara snurrar det i huvudet på mig.
    Jag hoppas att jag får till nåt bra till imorgon.

    Ses då.
    Linda

    SvaraRadera
  8. Lina.

    Kul att Du gillar den.Som du vet är ju jag oxå svag för de fyrbenta.
    Dock inte livslevande!

    Såklart paxar jag en till dig oxå!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  9. Det är jag med :)

    I helgen fyndade jag fler, dom är små och det står Sweden i botten. Visar dom i veckan :P

    Kram kram

    Zhannah

    SvaraRadera
  10. Ja,jag kan inte få nog av dem!

    Kram Linda

    SvaraRadera