onsdag 28 oktober 2009

Min lilla vrå.

Hej alla Ni underbara som hittar hit.

Gamla som nya besökare.
Det är med ett leende som jag ser hur besöks-
räknaren bara ökar & ökar.

Stort Tack till alla.



Som ni vet så har ju den här boken
förändrat mitt liv.
Romantiska Hem & Inspiration i Vitt.

Det låter kanske lite märkligt.
Men det är verkligen så.

En vän till mig sa att jag, på denna blogg
höjer boken till skyarna......

Jag kanske gör det. Men med all rätt.

Den som har den i sin hand i favoritfåtöljen,
kommer att hålla med mig.


Hur som helst så har den gett mig massor
av nya ideèr.
Som om jag inte hade det innan.

A kommer att bli riktigt nöjd när jag lägger
fram näst kommande projekt.
Väntar nog tills efter hans födelsedag,
kanske julen också.







Men detta lilla projekt. Det fixade jag på egen
hand. Jag trodde kanske att han, A, skulle
komma springandes uppför trappen när
jag skulle till att borra upp denna hylla.
Borrmaskinen lät lite skumt. Men inte tillräckligt
för att han skulle ta sig ur soffan.
Skruvarna kom på sin plats, vilket då betyder
att även hyllan hittade upp på väggen.










Så nu för tiden samlar jag en hel del ny kraft
vid denna lilla hörna. Som jag valt att kalla
" min lilla vrå "
Här sitter jag med Magasinet, Romantiska Hem.....
och allt annat som gör mig till en bättre Mamma
och Fru.
Min älskade Man ligger bakom min rygg i
soffan och hejar på att rätt häst ska vara
först över mållinjen.
Tack för att jag får vara Din Fru.
Nu ska jag vila upp mig.
Imorgon kommer det som vi alla väntat på
så länge.
Just det. Allt från Walther & Co.
Puss & Puss
Linda


4 kommentarer:

  1. Riktigt snygg "hörna" du fått till och jag är ju redan avis på eran övervåning blev inte bättre med den platsen, förstår att du får inspiration där och fotona på bordet vilken snygg "BRUD" undrar vem som tagit dem bilderna, känner du henne...?! :-) KRAM På DÄ Malin

    SvaraRadera
  2. Tack Malin.

    HAhaaaaaaa,ja visst är hon fin?Fotografen är från rutbo området tror jag.Ska se om jag har hennes nummer kvar......

    Kramar i massor.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort :) Det kallar jag en riktig inspirations hörna.


    Kram Zhannah

    SvaraRadera
  4. Hihi.
    Ja,det är det verkligen!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera