torsdag 15 oktober 2009

Lyllos mig!




Hallå i det kyliga landet!
Visst är vintern på väg? Det känns lång
väg!
Nu väntar jag bara på att Domherrarna ska
komma och förgylla vår trädgård.





Innan jag öppnade butiken idag lyckades jag
med att köpa ett till fynd.
Det har ju varit en del av dem nu på slutet, men
detta är något riktigt speciellt.
Här snackar jag fynd!
Titta bara!




Ni ser kanske inte allt för mycket av det. Men
det är iallafall detta fantastiska bord som jag
proppat fullt med saker utanför butiken.
Jag är hur nöjd som helst.
Men det finns ett problem. Det är lite för
brett, så det kommer att vara lite svårt
att få upp dörren till garaget.
Men för mig kvittar det. Det är värre för A.
( ledsen min prins )
Men än så länge är han på jobbet........
Stort Tack för att du sett dig omkring.
Kram Linda

8 kommentarer:

  1. Fint du gjort på det nya bordet, gillar särskillt den stora kransen. =)
    Jo, nog är det höst nu alltid..... själv tycker jag om hösten, alla sprakande färger o naturen som förbereder sig för vila.

    Hoppas du får en bra helg./ Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  2. Hallå Malin.

    Jag ser verkligen fram emot helgen,dags för att kratta lite grann.
    Men såg just vädret till imorgon.SNÖ!?

    Näää,alldeles för tidigt.

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Oj, oj!! din butik verkar vara hur charmig som helst!!Härligt med blommor i byrålådan!

    Kramen Sanne!

    SvaraRadera
  4. God kväll Linda!
    Tusen tack för din rara kommentar inne hos mig!
    Jag är lite frånvarande nu som du säkert har märkt. Livet tar stor plats denna månad. :)
    Du vännen..jag tror nog allt att du kan sy. :)
    Jag är själv ingen hejjare på att sy. Och jag bråkar mest med symaskinen hela tiden. Det jag kan och gör är enbart det jag lärde mig på syslöjden i skolan. Fniss!
    Åhhh men Linda, vilket fynd du gjort!!!
    Vilket bord! Jag vet inte om jag sett något sådant förut. Kan förstå att du blev JÄTTEKÄR!
    Ser även här nedanför, när jag skrållade ned en bit på sidan, att det blev succe på Stora Ensos restaurang! Vad kul!!
    Söt beskyddar härst du har där också..hihi.
    Nej du vännen nu ska jag fotsätta att hjälpa maken att mala älgkött, så vi blir klar någon gång i kväll!
    Du får ha en hel mysig helg!
    Varm kram / Åsa.

    SvaraRadera
  5. Roligt med fynd! Vilka fina bilder du visar från butiken =)Kommer ju snart på besök eftersom jag paxat både ett zinkhus och en dalahäst i betong =))Längtar så... Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Tack söta du.
    Den kommentaren värmer.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Åsa,det är alltid lika kul att läsa vad du skriver.

    Ja,bordet är hur häftigt som helst!
    :D

    Lycka till med älgköttet då.

    Vi hörs igen.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket Lina.

    Jag väntar å väntar som du på de underbara husen.
    Jag hojtar om hästen o husen......

    Ta hand om dig.
    Linda

    SvaraRadera