lördag 3 oktober 2009

Lite Nytt & Nött!

Hallå i vinterkylan!


Ja, nåt annat kan vi väl inte säga om vädret.
Just nu känns det som om det är lika kallt
ute som inne.
Kanske inte riktigt, men iallafall nästan.

Vår fjärrvärme anläggning ska bytas på
Måndag. Därför brottas vi med typ 13 grader
inne.

Tur att pappa kommit med stora träd
som vi kan elda.






Mer välkomnande går nog inte att få.








Gamla snygga krukor.









Ikväll väntar en fantastikt Trevlig kväll.
Vi är ett stort gäng som träffas två gånger
om året.
Ikväll är det alltså dags.
Det ska verkligen bli hur kul som helst.
Jag längtar.
Hoppas ni får en lika kul kväll som jag.
Må så gott.
Linda









8 kommentarer:

  1. Ja, usch va grått och rå kallt det är.Hade motorvärmaren i bilen i natt. Skönt var det att få sätta sig i en varm bil efter nattens jobb!

    Det ska ju bli riktigt bus väder i kväll och i natt. Så klä nu på dig ordentligt när du ska ut och roa dig m tjejerna:)

    Kram, din"Stora syter".

    Ps, hälsa och gratta Ellie i morgon från Lovisa och mig. Vi kommer en annan dag.

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!
    Undrar om man kan få beställa en skylt att ha utomhus, texten "tvättstuga", välkommen in andra vägen...
    Har problemet att det flesta som kommer till oss för första gången går in i tvättstugan, vilket inte alltid är lika kul... inte superstädat och plockat i den delen av huset precis.
    Tänkte att med en skylt kanske man kan dirigera om denna trafik...
    Vit med grå text....Möjligt? Pris?
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Heeej!! Kikar så klart in på din fina sida, helt otroligt att det kan klia i fingrarna på mig en lördagskväll när jag ser din blogg, snacka om inspiration! :-) hoppas att du har en trevlig lördagskväll med kära vänner!! jättefin krans, längtar efter min ;-) för jag hoppas att det var du som hämtat hjärtat, när nåt sånt fint ligger på trappen blir man ju lite orolig... hihi!! du kan väl höra av dig när den är klar så kommer jag som blixten!! kramar sofia

    SvaraRadera
  4. Mia......DU är Underbar!

    Största kramen till Dig.

    SvaraRadera
  5. Hallå Sofia!

    Åj!
    Du vet att jag absolut INTE är någe proffs på detta.
    Men jag ska se vad jag kan få till.
    Ganska mycket text....hmmmmmm.
    Jag klurar!

    Ta hand om Dig.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hej Sofia.

    Hoppas ni håller reda på vilken Sofia jag svarar på.

    DU.Den är klar!
    Jag letade efter ditt mobil nummer igår.
    Ringde hem till Er,inget svar.

    Kom på Tisdag.Om du inte kan då får du höra av dig,så löser vi det.

    Underbart härliggt att Du blir inspirerad av att titta in här!
    Tack söta Du.

    Stor kram Linda

    SvaraRadera
  7. Ja,som sagt så är det alltid lika kul att gå in o läsa din blogg.Lägger in någon kommentar ibland på grund av att det oftast strular.
    Här har vi jagat bananflugor hela dagen.Inte så kul.när de står som en svärm runt en.Har
    fyllt dammsugaren med ganska många.Läste sen på nätet att de kryper ut....
    Ska ta en tur till Nora o titta på änglar om vädret tillåter,de är ju helt bedårande.
    Syns på eftermiddan. kram

    SvaraRadera
  8. Hahaahhhaaaaa,sjutton vad kul det där var!
    Du jag lappade till några förra veckan.
    Vet inte varifrån de kommer.

    Gör du det.Jisses,hennes tävling blir ju klar idag.Kolla in den nya damen med lockarna i håret.

    Som sagt.Vi ses i em.
    Nybakta bullar till man väntar.........

    Kram kram

    SvaraRadera