torsdag 8 oktober 2009

Kransar igen....

Hallå där ute i bloggarnas land......



Jag måste få säga det igen.
Ett innerligt Tack till alla Ni som besöker
mig här på bloggen.

Alltså ni blir bara fler & fler.
Såklart blir ju jag hur glad som helst.

=D


Kransens tid är verkligen nu på hösten.
Tänkte jag skulle till och inspirera er idag
med att tillverka lite kransar.

Hoppas jag lyckas.





Lammöron. Något av det vackraste som finns
i våra rabatter.
Innan kylan tar dem, passar ni på att plocka
av dem och gör den enklaste kransen.

Linda runt med en vacker tråd när
kransen är klar.





Hängbjörk. Hur snyggt som helst.
Ett hjärta är heller aldrig fel.





Att ha denna på dörren är så himla
trevligt tycker jag.

Var man inte glad innan så blir man garanterat
det över den här kransen.
Så maffig på dörren.

Den här kransen tycker jag verkligen gör sig
så här stor. Många kan ibland tycka att den
är lite för stor.

Men inte jag inte.





Imorse gjorde jag denna.
Jag tog de sista lammöronen som var kvar i
växthuset. Blandade den med hjärtan på
tråd.

Helt otroligt vad enkel och söt den blev.
Ett litet broderat band fick också hjälpa till
att lyfta fram kransen.


Japp. Nu har ni lyckan att bege er ut i skogen
och fynda.
Lyckos er.

Själv är jag fortfarande inne med sjuka barn.

Ta hand om er.
Linda

6 kommentarer:

  1. Åhh Tusen Tack!

    Jag blir jätteglad.
    Linda

    SvaraRadera
  2. Heej! Tack för den fina kransen, precis som jag ville ha den, du kan du! :-) R blev nog lite förvånad över storleken, men det är inte lätt att förklara en dörrkrans för ett frågetecken.. eller hur ska man säga!!? haha
    Hoppas att det är fler än jag som nu njuter av det fina välkomnadet på ytterdörren... ;-) Ha en riktigt bra helg! Varma kramar Sofia

    SvaraRadera
  3. Hallå Sofia.

    :D

    Underbart!
    Ja,i ärlighetens namn såg han lite fundersam ut när han hämtade den..........

    Bamsekram tii dig.
    Linda

    SvaraRadera
  4. Ville bara önska trevlig helg!

    Kram på er

    Jessica

    SvaraRadera
  5. Tack så väldigt mycket.
    Det kan behövas i sjukstugan.

    Kram Linda

    SvaraRadera