tisdag 6 oktober 2009

Gud vad jag fyndar!

Hej ALLA!
Tänk så lite som kan göra mig lycklig
egentligen.
Gårdagen var en dag som var mindre
händelserik. Hemma med sjuka barn.
Av någon anledning får jag alltid massor
av ideèr de här dagarna.
Jag vill gärna genomföra dem med en
gång. Men inte alltid lika enkelt.
Jag började iallafall lite smått.
Det får man väl?
Trots att det ligger en å annan sjukling
i soffan.
Tänkte väl det!
;D






Jag gjorde en ny krans. Så busenkelt med
en klar halmstomme som jag bara trasslade
till litegrann och sen virade jag runt lite bast.
Fyllde hålet med lite lava.
Tände massor av ljus.
Vips så blev det ordentligt med Höstmys.









Sen har jag ju då fyndat igen. Detta alldeles
perfekta lilla bord.
Ett nytt ställe att placera ut en massa fina
saker på.
A skulle nog säga skit, men han förstår sig
inte riktigt på heller.
Jag gillar bord, det har ni märkt misstänker jag.
Skulle nog kunna klämma in några till tror
jag faktist.
Ja. Då har jag visat det senaste fyndet.
Hoppas att ni tittar in igen.
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Så roligt att du hittade till mig :)

    Att gå på loppis är galet roligt. Man blir så lycklig för det lilla man hittar ibland.
    Vissa gånger kan man hittar på tok förmycket också :)

    Bordet du köpt är super fint!

    Kram /Zhannah

    SvaraRadera
  2. Ja.Loppisar är faktist något som hela min familj.Det är till och med så att 5-åringen letar efter LOPPIS skyltar.

    Är riktigt nöjd med bordet.
    Ha en bra dag.

    Linda

    SvaraRadera
  3. Jasså är du också hemma med sjuka barn, JAG MED hela dagen men inte har jag fått nått gjort heller.... Snarare att man blir typ less på möbler , prylar ja allt. Idag skulle jag vilja byta ut allt utom sambon & barnen!!!! :-) Ny soffa, nya köksmöbler, NYTT KÖK ja önskelistan är lång.....DU! KRAM Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Malin.

    Sjuka barn ja,skulle tro det!
    Idag är tvåan oxå sjuk.

    Som sagt,veckans promenader har varit till postlådan.Den lär bli lika lång idag med.....

    Härligt!

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera