fredag 16 oktober 2009

Fredagsmys!

Hej alla underbara som tittar in!



Jag blir sååååååååååååå otroligt glad över
att Ni är många som tittar in här till
mig nu & då!

Det värmer så in i bängen!

:D







Med fredags myset kommer det naturligtvis
ljus. Massor av tända ljus.

Det finns nog inget härligare än att ha tända
ljus, en brasa, skön filt i soffan, godis såklart
och samtidigt är det busväder utanför dörren.






Med denna krans kommer stämningen, det kan jag lova.
Så enkel att göra själv. Lite mossa ( eller ganska mycket
egentligen ) ståltråd, band, ljushållare, ljus.
Klart!!
Enklare kan det knappast bli.
Lycka till ute i stugorna.
Tur att jag kan hjälpa till om det nu skulle behövas.
Puss & Kram
Linda


4 kommentarer:

  1. Det är alltid så roligt att läsa dina kommentarer. Maten var supergod. Snurrig blev jag med ett tag....Hoppas ni får en UNDERBAR helg. Kram J

    SvaraRadera
  2. Hahaaaa....
    ...ja,med lite rött på kvällskvisten kanske det kan bli så!

    Må så gott
    Linda

    SvaraRadera
  3. Men vad fiiiiint!
    Hur gör du det där Linda??
    Skulle du vilja beskriva lite mer för en som inte är så duktig på just det där.... Men vill hemskt gärna kunna! ;)

    SvaraRadera
  4. Åsa.....

    Tusen Tack!

    Denna kan du oxå ge dig på.

    Halmstomme som bas.
    Linda runt grön PLATT mossa med en ståltråd.
    Stoppa i ljushållare.
    Sätt i ljusen.
    Knyt runt banden.

    KLART!

    Superenkelt.Men det är väl det som är det finaste?Eller hur?

    Lycka till.
    Prova nu.

    Kram på dig.
    Linda

    SvaraRadera