fredag 30 oktober 2009

En liten By





I höstens mörker tänkte jag ikväll lysa upp
tillvaron litegrann.

Av min gamla samling av småhus, (ett nytt
från igår) så gjorde jag då en liten By, på en
sliten bricka.

Sen att ha ordet By på brickan, gjorde ju
inte att det blev sämre precis.








Helheten med alla småhus samlade var så
himla effektfull. Trodde inte att det skulle
bli så bra som det blev.
Jag är supernöjd. Barnen likaså. De vill att de
ska lysa hela tiden. Inget konstigt i det, jag
tycker lika.
Så nu alla ni som har en samling av de mindre
skönheterna, samla ihop dem och ställ de
tillsammans.
Ha en Mysig Fredag.
Linda

4 kommentarer:

  1. Hej Linda. Så fint med flera små hus, jag har bara ett. Får nog köpa två små också. Så jättefint det blev med din lilla by, och så bokstäverna. Superfint!
    Ha en mysig lördag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Trevlig Helg på er. Kramar från oss i Byn söder om er :-)

    SvaraRadera
  3. Det blev verkligen riktigt lyckat.

    Det lyser så fint just nu.
    Ha en bra Lördag du oxå.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Byn söder om oss.....hoppas allt är bra med Er.

    Har har vi massor av ljus tända och det sprakar i kaminen.

    Hög mysfaktor med andra ord.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera