torsdag 1 oktober 2009

Dalahäst

Hej på er.



Ny månad och nya grejer på gång!
Massor av zinkhus från W&Co är på väg in.

Hur spännande är inte det minsann!?

Men just nu tänkte jag ta tillfälle i akt att
visa en hästtavla.

Ni som följer min blogg vet ju att jag fick
en av min underbara mamma tidigare.

Men nu ni.
Nu har jag gjort några stycken till butiken.










Storleken på tavlan är väldigt stor. Det är det som gör tavlan
speciell tycker jag.

Så se er omkring i hemmet för att hitta en alldeles perfekt
plats till dessa ljuvliga hästar.


Glöm inte vantar och benvärmare idag när ni går ut!
Det är riktigt kallt.



Puss å Kram till alla Ni som tittar in här!
Linda





8 kommentarer:

  1. Jag fick ju tjuvkika påå din nya fina tavla idag. Super duper fin :-) Tusen tack för den fina kransen, den sitter på plats redan.
    Ha en bra dag i kylan.

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hallå där.

    Kul att du gillade tavlan!
    ;-)

    Så bra att kransen fick sin plats.

    Kram kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Linda! Vet du...jag tror att du tittat i nått gammalt inlägg för jag är frisk och har varit det i två veckor nu, känns lite ovant bara att vara frisk =)Nu blir jag lite nyfiken...vad är det för krans Jessica har köpt? Jag skulle gärna vilja ha en fin lite större krans på ytterdörren. Kanske du kan göra en till mig... =)Ha det gott! Lina

    SvaraRadera
  4. Hahaahaaa.Jaha,typiskt mig!
    Men så bra att du är frisk då.

    Jo,hennes krans var av rönnbär.
    Du kanske ska ha en i björk?
    Den är stor.Men du,en sån med en häst på som du gjort skulle inte det vara kul?

    Fundera på det.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Fiiiin tavla!! Men DU ge Ellie en bamsekram från mig idag på hennes födelsedag!!!!
    Här kommer den........KRRAAAM
    Malin

    SvaraRadera
  6. Hahaaa.Absolut!
    Du är för go!
    Ha det riktigt bra i helgen då1

    Kram kram
    Linda

    SvaraRadera
  7. Nu hänger min fina tavla i lilla hallen. Tack så hemskt mycket... Hade inte förväntat mig det precis.. / Johanna

    SvaraRadera
  8. Så bra att den fått sin plats!
    Tyckte att den passade hos er.

    Jag blir så himla glad när du visar att du är här.
    ;D

    Kramar
    Linda

    SvaraRadera